ممنوع الورود کردن پیمانکار شهرداری به ساختمان شهرداری رشت

0 19

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت : یکی از پیمانکاران شهرداری رشت که از جانبازان شیمیایی نیز می باشد ، به ساختمان شهرداری رشت ممنوع الورود شده است.

عصر کاسپین/ محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در چهل و چهارمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت ، با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش اظهار کرد: عدالت و امنیت دو مولفه مهم در زندگی بشر است و پس از پیروزی انقلاب و با تاکیدات امام راحل ، شهید بهشتی به عنوان رئیس دیوان عالی کشور انتخاب شدند و وی پایه گذار دادگستری اسلامی در کشور بود.

وی با بیان اینکه روز هشتم تیرماه به نام روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی نامگذاری شده است افزود: رژیم وقت عراق در سال ۶۶ سردشت را مورد حملات شیمیایی قرار داد که این اقدام غیر انسانی صدام با سکوت مجامع بین المللی همراه شد و در آن زمان بسیاری از هموطنان و رزمندگان ایران اسلامی مجروح و به شهادت رسیدند که ضمن محکومیت چنین اقدامات غیر اخلاقی و غیر انسانی ، امیدواریم در هیچ کجای جهان شاهد بروز جنگ و چنین حوادث تلخی نباشیم .

ممنوع الورود کردن پیمانکار شهرداری رشت به ساختمان شهرداری

کارگرنیا با آرزوی صحت و سلامتی برای تمامی مجروحان شیمیایی تصریح کرد: ما مدیون رشادت های این افراد هستیم و یکی از این عزیزان که مجروح شیمیایی هستند و جزو پیمانکاران شهرداری رشت است ، مدتهاست که مطالبات خود را دریافت نکرده است و در آخرین مرحله که به شهرداری رشت مراجعه کرد ، با برخورد بسیار نامناسب یکی از مدیران شهرداری مواجه شد و وی را ممنوع الورود کرده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه قدردان و مدیون تمامی جانبازان و ایثارگران هستیم افزود: بابت رفتار نامناسب انجام شده با این جانباز شریف ، با شهردار رشت مکاتبه و تذکرات لازم داده شد که وی نیز پاسخ هایی را مطرح کرد که قابل پذیرش نبود و مجددا مکاتبه انجام شده است .

 

 شفافیت مالی در شورای ششم رشت

کارگرنیا تاکید به اینکه عملکرد شورای ششم رشت بر پایه شفافیت مالی استوار است اظهار کرد: حضور سید شمس شفیعی به عنوان یکی از افراد توانمند در حوزه مالی در مسند ریاست کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت در تسریع امور بودجه و تفریغ بودجه ادوار گذشته شورا بسیار تاثیر گذار بوده است .

وی با تاکید به اینکه تمامی اعضای شورا و کمیسیون های تخصصی در روند تدوین و تصویب بودجه تلاش کرده اند افزود: این مهم با هدف تحقق بودجه واقعی و عملیاتی شدن پروژه ها همواره مورد توجه است.

کارگرنیا به اعلام وصول طرح استیضاح شهردار رشت اشاره کرد و گفت: با چهار امضا توسط اعضای شورا ،استیضاح شهردار رشت اعلام وصول شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به زمان برگزاری جلسه استیضاح سید امیر حسین علوی شهردار رشت بیان کرد: پیشنهاد بنده برای برگزاری جلسه استیضاح روز یکشنبه ساعت یازده صبح است .

۱۰ عضو شورا به پیشنهاد رئیس شورای رشت مبنی بر برگزاری جلسه استیضاح شهردار رشت در روز یکشنبه ساعت ۱۱ صبح رای موافق دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 − سه =