پایان فعالیت دندانپزشکی غیرمجاز در رشت / متهم ۲۶ ساله در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت

0 20

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و پلمب یک مطب دندانپزشکی غیرمجاز در شهرستان رشت خبر داد و افزود: در این خصوص متهم ۲۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

عصر کاسپین/ جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و پلمب یک مطب دندانپزشکی غیرمجاز در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های پلیس در راستای حفظ امنیت و سلامتی مردم به صورت مستمر ادامه دارد.

وی در ادامه گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در قالب گشت مشترک با دانشگاه علوم پزشکی یک مطب دندانپزشکی غیرمجاز و متخلف را در محله چمارسرا شهرستان رشت شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه این مطب دندانپزشکی به دلیل فعالیت غیرمجاز پلمب و از ادامه کار آن جلوگیری به عمل آمد تصریح کرد: در این خصوص متهم ۲۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − پانزده =