گام‌های اثربخشی برای بهبود خدمات درمانی برداشته شده است

0 12

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه ارتقاء زیرساخت‌های تأمین اجتماعی منجر به رضایتمندی مردم می‌شود، گفت: گام‌های اثربخشی برای بهبود خدمات درمانی برداشته شده است.

عصر کاسپین/ دکتر اسدالله عباسی همزمان با هفته تأمین اجتماعی در نشست با مدیران بیمه و درمان تأمین اجتماعی استان با تبریک عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: ماموریت تامین اجتماعی و حوزه درمان در ارائه خدمات به بیش از نیمی از جمعیت این استان وظیفه‌ای خطیر و سنگین است.

استاندار گیلان با بیان اینکه گسترش عدالت و رفاه اجتماعی مبنای کار مسئولان تامین اجتماعی باشد، افزود: تامین اجتماعی در حوزه های گسترده ای به مردم ارائه خدمت می کند که باید تلاش شود این خدمات بویژه در حوزه بیمه و درمان به نقطه مطلوب برسد.

دکتر عباسی به برخی از مشکلات در حوزه درمانی افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی در استان گیلان اشاره و اضافه کرد: در روزهای آینده شاهد بهره برداری از بیمارستان تأمین اجتماعی در کومله شهرستان لنگرود خواهیم بود که با توجه به نیاز استان باید در نقاط مختلف استان نیز چنین خدماتی ارائه شود.

وی با تأکید بر لزوم انجام تلاش‌های بیشتر برای ایجاد زیر ساخت‌های درمانی تأمین اجتماعی در مرکز استان شهر رشت و نقط مختلف گیلان، ادامه داد: گسترش ارائه خدمات بیمه‌های تکمیلی، یکی از انتظارات بحق از مسئولان تأمین اجتماعی است.

استاندار گیلان اظهار کرد: تجهیز و ارتقای درمانگاه ها و بیمارستانهای گیلان به مراکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی به منظور رفع کمبودهای حوزه درمان و ارائه خدمات مناسب با توجه به جغرافیای استان ضرورت دارد.

دکتر عباسی خواستار توجه ویژه مسئولان و متولیان امر در تکمیل کادر درمان و منابع انسانی متخصص در نقاط مختلف گیلان شد و افزود: جلب رضایت مردم، سرلوحه امور حوزه تامین اجتماعی و درمان در نقاط مختلف گیلان باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به ایجاد تغییرات در حقوق و مزایای افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی، افزود: به دنبال تحقق مطالبات بحق بازنشستگان تأمین اجتماعی هستیم.

وی با بیان اینکه حمایت از بازنشستگان و افراد کم درآمد اولویت دولت سیزدهم است، تصریح کرد: تلاش می‌شود تا بهترین شرایط برای این افراد ایجاد شود.

در این نشست علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی، حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی و تعدادی از مدیران این اداره کل، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات ارائه کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + 15 =