احداث بیش از ۳۲۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط از ابتدای سال تاکنون

0 12

محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان ضمن تاکید بر عدم اعمال خاموشی نوبتی برخلاف سالیان اخیر بعنوان دستاورد بزرگ صنعت برق، عملکرد ۴ ماهه اول سال اینشرکت را ارائه داد.

عصر کاسپین/ مهدیزاده تاکید کرد: با همراهی مردم شریف استان و برنامه ریزی ها و فعالیت های شبانه روزی انجام شده تاکنون حتی یک دقیقه خاموشی نوبتی در استان گیلان اعمال نشده است و این درحالی است که طی سالیان اخیر جداول خاموشی نوبتی اعمال و حتی برای برخی مناطق طی سه نوبت در روز اجراء می شد.

وی گفت: با آغاز به کار دولت و استقرار وزیر و مدیران ارشد جدید در وزارت نیرو و شرکت توانیر، تامین برق مورد نیاز کشور و تابستان بدون خاموشی مورد تاکید و الزام قرار گرفت که این موضوع با اجرای طرح های بزرگی مانند تعریف مشوق ها برای مشترکین خانگی، کشاورزی، صنعتی و… و طرح های بزرگ دیگری همچون رویت پذیری و کنترل پذیری مصرف برق صورت پذیرفته است.  

مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت های مالی موجود  از ابتدای سال تا پایان تیرماه با همت و تلاش مجموعه همکاران توزیع برق گیلان، ۳۲۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط بصورت زمینی، هوایی و کابل خودنگهدار در کل استان احداث شده است.
مهدیزاده گفت: از ابتدای سال تا کنون قریب به ۷۰۰ اصله پایه فشار ضعیف و متوسط در استان نصب شده است و قریب به ۱۰۰ تیر برق فرسوده چوبی نیز مورد برکناری و تعویض قرار گرفته است.
وی افزود: در کل استان از ابتدای سال و به منظور تقویت ولتاژ برق و رفع ضعف برق ها ، ۴۹۳۷ کیلوولت آمپر به ظرفیت پست های برق استان افزوده شده که این موضوع با احداث ۲۰ پست زمینی و هوایی اجرایی شده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون قریب به ۱۲ هزار و پانصد مشترک جدید به مشترکین توزیع برق گیلان افزوده شده است.
وی تصریح کرد: اجرای طرح بزرگ رویت پذیری و کنترل پذیری مشترکین در استان گیلان با جدیت درحال انجام است و در حال حاضر ۶۰ درصد مشترکین صنعتی رویت پذیر هستند و به ازای رعایت الگوی مصرف به صنایع پاداش تعلق خواهد گرفت.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد: مجموعه اقدامات مطروحه تنها بخشی از زحمات کارکنان پرتلاش و خدوم توزیع برق گیلان است و همکاران اینشرکت بصورت جاری و روزانه در حال انجام تعمیرات پیشگیرانه، اصلاح شبکه، سرویس روشنایی معابر و اجرای پروژه های رفع ضعف برق هستند.

مهدیزاده در پایان گفت شرکت توزیع برق گیلان بعنوان یکی از بزرگترین شرکت های خدمت رسان در کل کشور، دارای قریب به یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک در کل استان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − دو =