با هدف جلوگیری از بروز حوادث ناگوار و ایمنی بیشتر به هیئت ها و تکایای مذهبی برق موقت واگذار می شود

0 13

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرّم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا… الحسین (ع) بیان داشت: هیئت ها و تکایایی که جهت برگزاری این مجالس شریف و مذهبی نیاز به برق موقت دارند ، به مدیریت توزیع برق شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

عصر کاسپین/ محمد تقی مهدیزاده با تأکید بر این که کارکنان شرکت توزیع برق در سراسر استان همواره آماده همکاری در تأمین برق مطمئن می باشند اظهار داشت: استفاده از روش های غیرفنی و غیر قانونی در تأمین برق، موجب بروز خطرات جانی و خسارت های مالی برای افراد خواهد شد.
وی تصریح کرد: مسئولان و خادمان هیئت های مذهبی و تکایا در طول سال و همچنین در ایام سوگواری، از لامپ های کم مصرف و پربازده و ال ای دی جهت تأمین روشنایی مورد نیاز برای مجالس عزاداری بهره گیری کرده و از بکارگیری لامپ های کم بازده و پرمصرف از قبیل لامپ های مدادی و رشته ای پرهیز نمایند.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود: به منظور جلوگیری از بروز حوادث ناگوار و ایمنی بیشتر شبکه، به هنگام حمل پرچم و علائم مخصوص عزاداری، ضروری است به تأسیسات و شبکه های توزیع برق توجه شود و فاصله مجاز (حداقل ۲.۵متر ) از شبکه رعایت شود.
مهدیزاده خاطر نشان کرد: تکایا و هیئت های مذهبی در هنگام بهره گیری از انشعاب برق، حتماً از ترمینال ها و پریزهای استاندارد استفاده کنند و تابلوهای ورودی برق را از دسترس کودکان و محیط های مرطوب خارج کرده و از خاموش شدن تمامی تجهیزات برقی در پایان مراسم، اطمینان حاصل نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − یازده =