برای رسیدن به‌خودکفایی باید از متخصصان داخلی حمایت کنیم

0 11

مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان طی نشستی با مختار رضایی فرماندار شهرستان املش به بیان توانمندی‌ها و تنگناها و رفع دغدغه‌های شهرک صنعتی املش پرداختند.

عصر کاسپین/ مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان طی نشستی با مختار رضایی فرماندار شهرستان املش به بیان توانمندی‌ها و تنگناها و رفع دغدغه‌های شهرک صنعتی املش پرداختند.

مختار رضایی فرماندار شهرستان املش گفت: در عرصه‌های مختلف سازندگی می‌بایست دست در دست هم دهیم تا دست واسطه‌ها و اجانب بیگانه که قصد سوءاستفاده از اقتصاد کشور را دارند کوتاه شود.

وی با بیان اینکه در بخش‌های مختلف صنعتی محصولات متنوع بسیاری در استان تولید می‌شود، اظهار کرد: در بخش‌های مختلف همچون صنایع غذایی، دارو سازی، قطعه سازی، معدنی رشد خوبی را شاهد بوده ایم.

فرماندار شهرستان املش گفت: با توجه به گستردگی که صنعت در کشورمان و در دنیا پیدا کرده نیاز است که بتوانیم در همه بخش‌ها ی صنعت این تنوع و گستردگی را حفظ کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استانگیلان ضمن تشکر از برگزاری این نشست و زحمات فرماندار محترم شهرستان املش گفت: برای رسیدن به‌خودکفایی باید از متخصصان داخلی حمایت کنیم و با تمام توان در صدد رفع موانع و حمایت همه جانبه از صنعت استان و صاحبان صنایع این خادمین بی‌منت عرصه صنعت هستیم.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: در حال حاضر بیشتر در حوزه صنایع سلولزی، صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی، توسعه تنوع بیشتر این محصولات را پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم با توجه به قابلیت‌هایی که استان دارد، این صنایع را در استان رشد دهیم.

وی در پایان اضافه کرد: در عین حال سعی کردیم در حوزه صنایع دانش بنیان و صنایع نوین نیز گستردگی کارمان را حفظ کنیم و این در واقع یکی از فعالیت‌های صنعتی ما در استان است که هم اکنون هم به لحاظ کمی و هم کیفی تنوع خوبی در صنایع‌مان وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − پنج =