تفاهمنامه همکاری شرکت دانش بنیان ریز جلبکی پارسیان با پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی کشور

0 15

به منظور ایجاد همکاری های علمی – پژوهشی تفاهم نامه بین “پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی کشور – بندرانزلی” و شرکت دانش بنیان ” ریزجلبکی پارسیان” از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری گیلان با هدف همکاری در اجرای طرح های پژوهشی کاربردی و مشارکت در تولید محصولات دانش بنیان؛ امضا شد.

عصر کاسپین/ از موضوعات این تفاهم‌نامه می توان به همکاری در تولید مشترک انواع جلبک با بهره گیری از ظرفیت های علمی و فنی موجود و ترویج یافته های مشترک به منظور افزاش نفوذ دانش فنی و فناوری در تولیدات شیلاتی اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان گیلان، حمید دنیایی مدیرعامل شرکت دانش بنیان ریزجلبکی پارسیان درباره این تفاهم‌نامه همکاری گفت: در این تفاهم‌نامه‌ مواردی درباره توسعه همکاری و تبادل فناوری بین طرفین آمده است و مقرر شده که شرکت دانش بنیان ریز جلبکی پارسیان در زمینه همکاری در تولید مشترک انواع جلبک های خاص جهت بهره برداری مشترک اقداماتی را انجام دهند.

وی بابیان اینکه ترویج یافته های مشترک به منظور افزایش نفوذ دانش فنی بر تولیدات شیلاتی نیاز به همکاری مشترک دارد گفت: همکاری در زمینه اجرای دوره ها و کارگاه های آموزشی مشترک در خصوص کشت و فراوری جلبک به منظور ترویج یافته‌های مشترک از فعالیت هایی است که در این تفاهم نامه پیگیری خواهد شد.

در این تفاهم نامه پارک علم و فناوری گیلان به عنوان ناظر بر روند اجرای موضوعات این تفاهم نامه نظارت خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × دو =