تقدیر پلیس راهور از شهرداری جهت اجرای پروژه آسفالت جاده تهران 

0 10

در جلسه مشترک سرهنگ طالبی رئیس پلیس راهور استان گیلان با سید مجتبی خدمت بین دانا، از شهرداری جهت اجرای پروژه آسفالت جاده تهران تقدیر بعمل آمد‌.

 

عصر کاسپین/ سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت با سرهنگ امیر طالبی رئیس پلیس راهور استان گیلان دیدار کرد و دو طرف ضمن بررسی برخی از موضوعات شهری مرتبط با حوزه ترافیک بر لزوم افزایش همکاریهای مشترک شهرداری و پلیس راهور تاکید کردند.

 

پروژه مدیریت مکانیزه پارک حاشیه‌ای از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه از سوی سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت مطرح شد و از آنجا که مقدمات این کار توسط شهرداری رشت فراهم شده بود و تنها به همکاری و مساعدت پلیس راهور نیاز داشت، رئیس پلیس راهور استان گیلان در این مورد قولهای مساعدی به شهرداری رشت داد و مقرر گردید تا در همین راستا جلسه‌ای بین شهرداری، پلیس راهور و سرمایه‌گذار در دفتر پلیس راهور برگزار شود.

 

از دیگر مباحثی که در این جلسه به عنوان فصل جدیدی از همکاریهای مشترک شهرداری و پلیس مطرح شد، بحث کارگروه ترافیک شهرداری رشت بود که مقرر گردید تا دور جدیدی از این جلسات با حضور پررنگ پلیس راهور و سایر کارشناسان و صاحبنظران حوزه ترافیک آغاز شود.

 

در این جلسه همچنین بحث جاده تهران به عنوان یکی از محورهای مواصلاتی ورودی به رشت مطرح شد و پلیس راهور استان گیلان از شهرداری رشت جهت آسفالت این مسیر تقدیر و تشکر کرد و سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت هم وعده داد که این پروژه و همچنین پروژه ساماندهی فضای سبز یکی از لاین‌های این محور هر چه سریعتر اجرا شده و به اتمام برسد.

 

مانع‌زدایی در روند صدور مجوز حفاری پروژه فیبرنوری توسط پلیس راهور، انجام بازدیدهای مشترک و اجرای طرحهای ترافیکی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه توسط شهرداری رشت و پلیس راهور استان گیلان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + دوازده =