رئیس بسیج رسانه گیلان: آموزش خبرنگاری حرفه‌ای برای ۲۰۰ خبرنگار گیلانی

0 15

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به عضویت بیش از ۸۵ درصد از فعالان رسانه ای استان در این سازمان گفت: خبرنگاران بسیجی باید با قلم و فکر خود مقابل تحریف دشمن بایستند.

عصر کاسپین/ سرهنگ مهدی پارسا در نشست با اصحاب رسانه گیلان با بیان اینکه این استان جز استان‌های با سابقه در عرصه رسانه است، گفت: افتخار ما این است که شهدای گرانقدری در عرصه رسانه را تقدیم انقلاب کردیم که نمونه بارز آن شهید میرزا کوچک جنگلی است.
رئیس بسیج رسانه گیلان تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه با وجود تمامی مشکلات قلم‌های خود را بر زمین نگذاشتند و برای دفاع از انقلاب و حریت کشور همچنان خبر رسانی می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از تحولات استان گیلان با تلاش اصحاب رسانه نشان داده می‌شود، افزود: بیش از ۵۵ درصد از اصحاب رسانه گیلان از بانوان هستند که با تولید محتوای ارزشمند برای حل مشکلات استان کمک می‌کنند.
پارسا با بیان اینکه بیش از ۸۵ درصد از اصحاب رسانه استان گیلان عضو بسیج رسانه هستند، گفت: دشمن با تحریف واقعیات قصد تحریف اقدامات نظام را دارد و خبرنگاران بسیجی باید با قلم و فکر خود مقابل این تحریف بایستند.
رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه اخلاق رسانه‌ای سرلوحه کار خبرنگاران بسیجی است، اضافه کرد: بنا داریم ۲۰۰ نفر از اصحاب رسانه استان گیلان را تحت آموزش خبرنگاری حرفه‌ای قرار دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + هفده =