رئیس شورای شهر رشت: نیروهای آتش نشان مدافعین امنیت شهر هستند

0 12

رئیس شورای شهر اسلامی رشت گفت: نیروهای خدوم و پرتلاش آتش نشان شهرداری رشت مدافعین امنیت شهر هستند که همواره برای نجات جان و مال شهروندان لباس رزم بر تن کرده و به قلب آتش می روند.

عصر کاسپین/ محمد حسین واثق کارگرنیا صبح امروز در آیین قدردانی از قهرمانان ورزشی سازمان آتش نشانی رشت که در مسابقات عملیاتی ورزشی منتخب کشور در شهر شاهرود موفق به کسب افتخار برای شهر شدند ، با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: نیروهای خدوم آتش نشانی شهرداری رشت همواره برای نجات جان و مال شهروندان آماده هستند و همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که برای نجات کشورشان به مقابله با دشمن متجاوز پرداختند ،برای حفظ امنیت و آسایش شهروندان لحظه ای درنگ نمی کنند.

وی با تاکید به اینکه تلاش های نیروهای خدوم آتش نشانی شهرداری رشت به هیچ کس پوشیده نیست افزود: پرسنل خدوم آتش نشانی شهرداری رشت ، حتی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در حالت آماده باش بودند و به خدمت می پرداختند و این برای بنده و دیگر همکاران شورایی ام مایه مباهات و افتخار است که در مجموعه شهرداری رشت چنین افراد خدمتگزار و ایثارگری حضور دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه در جلسه امروز به منظور تقدیر از آتش نشانان خدوم شهرداری رشت حضور پیدا کردیم تصریح کرد: نیروهای خدوم آتش نشان شهرداری رشت در کنار تمامی جانفشانی هایی که تا به امروز برای نجات جان شهروندان انجام داده اند ، در مسابقات عملیاتی ورزشی منتخب کشور موفق به کسب مقام نائب قهرمانی و افتخار آفرینی به نام رشت شده اند که جای تقدیر دارد.

کارگرنیا در خاتمه با قدردانی از تلاش های مدیرعامل و مجموعه معاونین و پرسنل خدوم آتش نشانی شهرداری رشت بیان کرد: برای این مجموعه پرتلاش آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون دارم.

در این مراسم از آتش نشانان شهرداری رشت که در این دوره از مسابقات در شهر شاهرود، موفق به افتخارآفرینی برای شهر رشت شده اند تجلیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + هفده =