رویکرد مثبت شورا و شهرداری رشت نسبت به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی / استقبال مدیریت شهری از طرحهای مناسب جهت توسعه شهر رشت

0 22

سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت در نشست جذب سرمایه‌گذاران که با حضور رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان گیلان برگزار شد، گفت: مدیریت شهری از طرحهای مناسب جهت توسعه شهر رشت استقبال می‌کند.

 

عصر کاسپین/ نشست جذب مشارکتهای بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران به ریاست سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت و با حضور سلمان قاسمی رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان گیلان، علیرضا تاج شهرستانی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت و مدیران شهری برگزار شد.

 

سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت در این جلسه با بیان اینکه تفکر در سازمان شهرداری‌ها باید تفکری مبتنی بر استفاده بهینه از ظرفیت بخش خصوصی باشد، عنوان داشت: رویکرد و نگاه ما نسبت به سرمایه‌گذاران مثبت است که امیدواریم در دوره ششم شورای شهر رشت اتفاقات خوبی در این راستا رقم بخورد و شاهد اجرای پروژه‌هایی در این زمینه باشیم.

 

سرپرست شهرداری رشت اضافه کرد: با مشارکت و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی مابین شهرداری رشت و سازمان همیاری شهرداری‌های استان گیلان اتفاقات مطلوبی برای این شهر رقم می‌خورد که در نهایت رضایت شهروندان را در پی خواهد داشت.

 

سید مجتبی خدمت بین دانا در پایان اذعان کرد: چنانچه طرح مناسبی برای توسعه و آبادانی شهر رشت ارائه گردد، مطمئنا شورای اسلامی شهر و شهرداری رشت نیز از آن استقبال می‌نمایند.

 

سلمان قاسمی رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان گیلان نیز در این جلسه سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت را شناسنامه شهرداری و شهر رشت خواند و با بیان اینکه حضور ایشان در راس مدیریت شهری یه فرصت مناسب جهت اجرایی شدن پروژهای مغفول مانده شهری است، یادآور شد: برای توسعه شهر رشت باید نگاه و رویکرد ما از کارهای کوچک به سمت انجام کارهای بزرگ و ماندگار سوق پیدا کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 − دو =