رییس سازمان بسیج رسانه کشور از راه‌اندازی نخستین باشگاه تخصصی بانوان خبرنگار در گیلان خبر داد

0 13

رییس سازمان بسیج رسانه کشور از راه‌اندازی نخستین باشگاه تخصصی بانوان خبرنگار در گیلان خبر داد و گفت: این مهم در صورت مهیا بودن تمامی شرایط انجام خواهد شد.

 
عصر کاسپین/ رییس سازمان بسیج رسانه کشور در نشست با خبرنگاران بسیج رسانه گیلان که در سالن جلسات اقشار برگزار شد، دین اسلام را دین رسانه،  قرآن را بزرگترین رسانه بشریت و پیامبر اسلام را بزرگترین خبرنگار خواند و  ظهار کرد: بر این اساس، امروز از لحاظ قدمت تاریخی رسانه از غرب جلوتر هستیم.
عباس محمدیان گفت؛ با چنین قدمت و سابقه تاریخی نباید در جبهه رسانه دچار انحلال شویم و در مقابل امپریالیسم رسانه‌ای غرب به دنبال دفاع باشیم بلکه زمان آفند و حمله فرارسیده است.
وی فقر محتوایی را یکی از ضعف‌های فعلی رسانه های کشور برشمردو خاطر نشان کرد: لازم است باتوجه به رشد تکنولوژی و عصر ارتباطات متفاوت‌ترین محتواها تولید شوتد.
رییس سازمان بسیج رسانه کشور با تاکید بر اینکه انقلاب رسانه باید با تشکیل جبهه رسانه محقق شود گفت: متأسفانه هنوز جبهه رسانه انقلابی شکل نگرفته و رضایت و مسئولیت اجتماعی رسانه‌ها فراموش شده است.
محمدیان گفت؛ جهت‌گیری رسانه‌ها از منافع ملی فاصله گرفته و بنگاه‌های رسانه‌داری امروز در کشور شکل گرفته اند و درصدد این هستند تا جایگاه اصیل و نجیب جامعه خبرنگاری را به فروش بگذارند.
وی همچنین از تلاش ها برای کاهش بنگاه‌های رسانه‌داری خبر داد و افزود؛ با این اقدام، رسانه وخبرنگار واقعی متمایز می شوند.
محمدیان با بیان اینکه امروز هر تلفن هوشمند به دستی، خود را خبرنگار معرفی می کند، تصریح کرد: این اتفاقات آفت جبهه رسانه انقلاب شده  است اما باید رسانه‌ها به درستی و در جبهه انقلاب رشد کنند.
این مسئول ادامه داد: بسیج رسانه در دفاع از جامعه رسانه جانفشانی خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که مسئولان و دستگاه‌ها از خبرنگاران برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود، پلکان بسازند.
مسئول سازمان بسیج رسانه کشور، بزرگترین سپر دفاعی خبرنگاران را بیان دستاوردهای انقلاب اعلام و خاطر نشان کرد: پرچم داری این عرصه اگرچه سخت است اما به دست خبرنگاران انقلاب رقم می‌خورد.
محمدیان همچنین از راه‌اندازی نخستین باشگاه تخصصی بانوان خبرنگار در گیلان خبر داد و افزود: این مهم در صورت مهیا بودن تمامی شرایط انجام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =