ضرورت رعایت حریم ۶۰ متری دریا، در هرگونه بهره‌برداری از سواحل

0 12

فرماندار رشت ضمن اشاره به تلاش ها برای فراهم آوردن محیطی مناسب برای استفاده خانواده از ساحل، عنوان کرد: رعایت حریم ۶۰ متری دریا در هرگونه بهره‌برداری از ساحل و برپایی دکه ها الزامی می‌باشد.

 

 عصر کاسپین/ حمید رضا امام پناهی در بازدید از طرح سالم سازی ساحل امین آباد بخش خشکبیجار که با همراهی سرپرست پلیس امنیت اخلاقی استان، جانشین اداره اماکن استان و همچنین برخی از اعضای ستاد سالم سازی سواحل شهرستان صورت پذیرفت، فراهم آوردن حداکثر ممکن امکانات برای استفاده راحت خانواده ها از ساحل را ضروری دانسته و گفت: باید نصب و بهسازی تابلوهای راهنمای ورودی و هدایتگر محوطه طرح‌های سالم‌سازی در دستور کار متولیان و مجریان طرح‌های سالم‌سازی قرار گیرد.

 

دکتر امام پناهی با اشاره به ضرورت ساماندهی و زیباسازی آلاچیق و دکه های مستقر در طرح‌های سالم‌سازی و رعایت حریم ۶۰ متری سواحل در برپایی این گونه تاسیسات  موقتی تأکید و اظهار داشت: انتظار می‌رود تا منابع طبیعی در هماهنگی با سایر دستگاه‌های مرتبط در زمینه هرگونه دست اندازی به عرصه منابع طبیعی و ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد قاطع داشته باشد.

 

 فرماندار رشت ادامه داد:ضروری است تا در اجرای طرح‌های سالم‌سازی مختص بانوان، حریم مصونیت بانوان و فاصله مجاز سایر تاسیسات مانند آلاچیق ها و دکه های موقتی از محوطه مورد استفاده بانوان رعایت گردد.

 

 گفتنی است دکتر امام پناهی در ادامه حضور در روستای امین آباد و در پاسخ به درخواست دهیار و اعضای شورای اسلامی منطقه، ضمن بازدید میدانی از آب بندان اراضی کشاورزی محل، در جریان مشکلات موجود قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 13 =