مدیرعامل گاز گیلان: رعایت ایمنی در کار باید به فرهنگ سازمانی تبدیل شود

0 16

در سمینار بازآموزی نکات بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) عیسی جمال نیکویی مدیرعامل گاز گیلان بر رعایت نکات ایمنی در کار تاکید کرد.

عصرکاسپین/در این سمینار بازآموزی که در راستای تایید صلاحیت حرفه ای نفراتHSE پیمانکار، روزهای ۲۶ و ۲۷ مردادماه در سالن همایش روابط عمومی گاز گیلان برگزار شد، جمال نیکویی گفت: نمایندگانHSE پیمانکاران می توانند با ارائه آموخته های خود به سایر کارکنان سبب افزایش ضریب ایمنی در سازمان شوند.

وی با تاکید بر ادامه روند برگزاری این دوره ها در جهت تقویت آمادگی کارکنان شرکت های پیمانکاری برای مقابله با حوادث، اظهار داشت: HSE باید به یک فرهنگ در سازمان تبدیل شود و برای تحقق این مهم، نیازمند به تلاش و همکاری همه رؤسا و کارکنان شرکت هستیم.

مدیرعامل گاز گیلان با اشاره به اجرای پروژه های توسعه ای شرکت با رعایت معیارهای ایمنی، گفت: با نزدیک شدن به پایان عملیات گازرسانی در استان، رویکرد این شرکت به سمت بهره برداری و نگهداری از تجهیزات سوق یافته است، لذا با توجه به این موضوع، رعایت الزامات ایمنی بیش از پیش باید مدنظر واحدهای مختلف سازمان، من‌جمله پیمانکاران قرار گیرد.

همچنین در این مراسم محمود شکورنیا معاون بهره برداری شرکت گاز گیلان ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین، با تشریح وضعیت ایمنی در کشور و استان، نکاتی را درجهت پیشگیری از وقوع حوادث برای حاضرین بیان کرد.

در ادامه این سمینار که با حضور نمایندگان HSE پیمانکاران برگزار شد، شهرام مداح حسینی رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست استان گیلان با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در حین اجرای پروژه ها گفت: رعایت الزامات ایمنی سبب کاهش ریسک پروژه ها و به تبع آن افزایش علاقمندی سرمایه گذاران برای ورود به کار خواهد شد.

مداح حسینی با اشاره به حوادث به وقوع پیوسته در کشور به بیان نکاتی درخصوص چگونگی وقوع حوادث و نحوه پیشگیری از وقوع آن پرداخت.

در خاتمه به نفرات برتر در زمینه رعایت الزامات HSE هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + هفت =