آغاز لایروبی دو رودخانه شهر

0 20

سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت ضمن اشاره به صدور اخطاریه‌های مدیریت بحران کشور در خصوص وقوع سیلاب در مناطق مختلف کشور از آغاز عملیات اجرایی لایروبی دو رودخانه شهر با هدف جلوگیری از خسارات احتمالی سیلاب و آسیب به شهروندان خبر داد.

 

عصر کاسپین/ سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت اظهار داشت: در پی وقوع حوادث تلخ اخیر و متعاقبا صدور اخطاریه‌های مدیریت بحران کشور در مورد وقوع سیلاب در مناطق مختلف کشور، شهرداری رشت نیز در همین راستا تمهیداتی فوری اتخاذ کرده است.

 

سرپرست شهرداری رشت اذعان کرد: لایروبی اصلی‌ترین رودخانه‌های شهر رشت یعنی گوهررود و زرجوب طی سالیان گذشته از دغدغه‌های اصلی شهرداری بوده، در حالیکه در این مسیر دستگاه‌های ذیربط دیگری هم مسئولیت دارند اما شهرداری برای جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه مخرب ناشی از سیلاب این کار را در دستور کار خود قرار داد.

 

سید مجتبی خدمت بین دانا آغاز عملیات اجرایی لایروبی رودخانه‌های رشت را اقدامی بسیار مهم و در راستای رفع نگرانی و دغدغه‌های مردم و شهروندان با توجه به هشدارهای موکد مدیریت بحران کشور خواند و عنوان کرد: با توجه به مبحث تغییرات اقلیمی و بارش بارانهای سیل‌آسا و موسمی در تمام نقاط کشور، لایروبی رودخانه‌هایی که از وسط شهر رشت و مناطق مسکونی آن عبور می‌کنند، نیازی ضروری و حیاتی است.

 

وی افزود: طبق برنامه زمانبندی شهرداری رشت، از صبح امروز، یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ عملیات لایروبی از رودخانه زرجوب واقع در محدوده پل جوان به سمت پل تختی آغاز شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو − 1 =