آمادگی شهرداری رشت برای تقویت همکاریها با سرمایه‌گذاران – تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات حوزه ساخت و ساز

0 14

سید مجتبی خدمت بین دانا در نشست با سرمایه‌ گذاران مسکن ساز با بیان اینکه به مشکلات سرمایه‌گذاران مسکن ساز در صدور پروانه و استعلامات واقف است، گفت: زیبنده نیست برای رشتی که مدعی اولین‌ها می‌باشد، سرمایه‌گذاران مسکن از سایر شهرهای کشور وارد شوند.

 

عصر کاسپین/ سرپرست شهرداری رشت در نشست با سرمایه‌ گذاران مسکن ساز با بیان اینکه مشکلات موجود در عرصه صنعت ساختمان بسیار زیاد است، اظهار داشت: در شهر رشت ظرفیتهای خوبی در سرمایه‌گذاری مسکن وجود دارد و زیبنده نیست، برای رشتی که مدعی اولین‌ها می‌باشد چنین سرمایه‌گذارانی از سایر شهرهای کشور وارد شوند.

 

سرپرست شهرداری رشت ضمن اشاره به رواج بلند مرتبه‌سازی و همچنین مهاجرتهای بسیار زیادی که به این شهر می‌شود، اذعان کرد: این مهاجرتها طبعا مشکلاتی را در حوزه ترافیک و پارکینگ برای شهر رشت ایجاد کرده است.

 

سید مجتبی خدمت بین دانا اذعان کرد: به مشکلات سرمایه‌گذاران مسکن به ویژه در بحث صدور پروانه واقفم و از برخی استعلام‌هایی که در این زمینه می‌شود، رضایت ندارم و پیشنهاد میکنم کارگروهی تشکیل شود تا جلساتی را در این زمینه برای رفع مشکلات برگزار کند.

 

وی تقویت و افزایش ارتباطات سرمایه‌ گذاران مسکن با شهرداری رشت را خواستار شد و اذعان کرد: شهرداری رشت در کنار سرمایه‌ گذاران مسکن ساز است و برای رفع مشکلات کار آنها و مانعی که وجود دارد مضایقه نمیکند.

 

سرپرست شهرداری رشت خطاب به سرمایه‌ گذاران مسکن اضافه کرد: هر زمان که خواستید جایی سرمایه‌گذاری کنید و احساس کردید که می‌توانید با شهرداری به توافق و تفاهم برسید، ما برای همکاری مشترک و انعقاد قرارداد آمادگی داریم.

 

خدمت بین دانا با تاکید بر اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری رشت پروژه‌های زیادی با شرایطی خوب وجود دارد، اذعان کرد: مراجعه سرمایه‌ گذاران مسکن به سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری رشت می‌تواند هم برای آنها و هم برای شهرداری مثمرثمر واقع شود.

 

در پایان این جلسه، سرمایه گذاران مسکن ساز هم در خصوص موانع، چالش‌ها و مشکلات حوزه کاری خود از جمله صدور پروانه‌های ساختمانی، مباحث کمیسیون ماده صد و ماده پنج، اخذ پایان کار، مشکلات حوزه نسق سازان، تعرفه عوارض سالیانه، مدیریت یکپارچه شهری و رفع موانع ساخت و سازها با رعایت ضوابط و قوانین مواردی را بیان داشته و درخواست کردند تا کارگروه انتقال تجربیات، مشکلات و آسیب شناسی تشکیل شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 18 =