اجرای پروژه‌های عمرانی ، اولویت نخست شهرداری رشت – بازگشایی پروژه خیابان سعدی به سرگل تا پایان امسال – آغاز نهضت آسفالت از هفته آینده

0 14

سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه موضوع تامین اعتبارات نباید به هیچ عنوان در اجرای پروژه‌های عمرانی خللی وارد سازد گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی ، اولویت نخست شهرداری رشت است.

 

عصر کاسپین/ سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت، در جلسه شورای معاونین اظهار داشت: اهمیت پروژه‌های عمرانی برای شهرداری رشت بسیار زیاد است، زیرا با این کار نه تنها زمینه عمران و آبادانی شهر فراهم می‌شود بلکه اعتماد خوبی را بین شهروندان و مجموعه مدیریت شهری ایجاد می‌کند. 

 

سرپرست شهرداری رشت تسریع در روند اجرای پروژه میدان روگذر تقاطع غیرهمسطح میدان ولی عصر (عج) به میدان امام علی (ع) و پروژه تملک مسیر سعدی به سرگل و محور اقتصاد را هم خواستار شد و افزود: از آنجا که فقط تا ۳۱ شهریور برای جذب اعتبارات دولتی فرصت داریم، بنابراین انتظار دارم برنامه‌های شهرداری در حوزه‌های کوتاه‌ مدت آن به سرعت عملیاتی شود.

 

سید مجتبی خدمت بین دانا با بیان اینکه موضوع تامین اعتبارات نباید به هیچ عنوان در اجرای پروژه‌های عمرانی خللی وارد سازد تصریح کرد: از شنبه هفته آتی برنامه نهضت آسفالت شهرداری رشت آغاز می‌شود.

 

وی اذعان کرد: اولویت شهرداری رشت در دو ماه آینده، اجرای پروژه‌های عمرانی است، بنابراین دیگر به هیچ عنوان قابل قبول نخواهد بود که پروژه‌ای همچنان روی زمین معطل بماند.

 

سرپرست شهرداری رشت بیان داشت: از معاونین و مدیران انتظار دارم که برای پروژه‌های عمرانی نظیر پروژه تقاطع غیرهمسطح ولی عصر (عج) که تجهیز کارگاه آن باید در اسرع وقت انجام گیرد، اهمیت بیشتری قائل شوند.

 

خدمت بین دانا به پروژه پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان به عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ شهرداری رشت اشاره کرد و ادامه داد: این پارک از حیث تزریق مالی و اعتباری مشکلی ندارد و فاز اول آن باید در همان موعد زمانی تعیین شده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

 

وی پروژه محور اقتصاد را نیز از پروژه‌های فوق‌العاده اولویت دار شهرداری رشت خواند و با بیان اینکه مردم برای اتمام این پروژه از شهرداری انتظار دارند، اظهار داشت: وعده دادیم که پروژه خیابان سعدی به سرگل تا آخر امسال بازگشایی شود و باید هر طور که شده این امر تحقق پیدا کند.

 

سرپرست شهرداری رشت تصریح کرد: از مدیران مناطق پنجگانه شهرداری رشت انتظار دارم در دو ماه آینده پروژه‌های عمرانی که وظیفه اصلی شهرداری است را نادیده نگیرند و برای به ثمر رساندن آن تلاش کنند، زیرا اقدامات عمرانی، کارنامه و عملکرد مدیریت شهری در طول دوره خدمت است. 

 

خدمت بین دانا در پایان با تاکید بر اینکه همه برنامه ها و اقدامات معاونین و مدیران در مجموعه شهرداری می بایست بر اساس زمانبندی در موعد مقرر خروجی مناسب داشته باشد، ابراز داشت: پروژه مسیر جدید سرچشمه از جمله پروژه‌های عمرانی خوب شهرداری است که مطالبه همیشگی شهروندان بود. از طرفی این پروژه با تامین اعتبار سه میلیاردی که از محل منابع داخلی شهرداری انجام شد، پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.

 

گفتنی است در این جلسه مجتبی ماه پسند معاون مالی و اقتصادی، محبتی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر، رحیمی رئیس خزانه داری و قانع مدیر سرمایه انسانی شهرداری رشت به ارائه گزارش و عملکرد خود پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + یازده =