برگزاری نخستین دوره مسابقات فیزیک ساحلی (جام کاسپین کلاسیک ) در گیلان

0 22

به همت هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان و میزبانی شهرستان آستارا اولین دوره مسابقات فیزیک ساحلی جام کاسپین کلاسیک در ساحل این شهرستان برگزار شد.

عصر کاسپین/ این مسابقات در رشته فیزیک و فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک  با حضور حدود ۴٠ ورزشکار  برگزار شد و در  پایان ، “امیر حسام اکبری” از باشگاه رویال رشت در اورال فیزیک و ” مهرشاد علی پور ” از باشگاه سورن تالش در اورال فیزیک کلاسیک به مقام های نخست این جام دست یافتند.

دانیال خاتمی فر رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام در خصوص این رقابت ها اظهار داشت:  تابستان سالجاری یکی از پر کارترین فصل های کاری  این هیات بوده و برنامه ها،مسابقات متنوع  ودوره های مختلفی توسط این هیات در سطح استان برگزار شد.

وی در خصوص جام کاسپین کلاسیک گفت: این مسابقات برای نخستین بار در کشور و باعنوان  جام” کاسپین کلاسیک” در ساحل آستارا برگزارشد و با استقبال خوب ورزشکاران و ورزش دوستان گیلانی مواجه شد.

وی در پایان افزود :البته این مسابقات با توجه به اولین دوره  برگزاری ،نوعی آزمون و خطا نیز محسوب میشود که امیدواریم در آینده چنین مسابقات را در سطح بالا به صورت کشوری برگزار نماییم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 5 =