توسعه تعاملات و همکاری های فناورانه پارک های علم وفناوری کشور در کشورهای اسلامی

0 14

رویداد بین المللی سرمایه گذاری وان ( ترکیه) توسط شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی برگزار شد

عصر کاسپین/ مدیر شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی مستقر در پارک علم و فناوری گیلان از حضور برخی شرکت های فناور در رویداد سرمایه گذاری کشور ترکیه خبر داد.

این رویداد که در شهر وان ترکیه درحال برگزاری است که با همکاری شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی و پارک تکنوکنت شهر وان ترکیه برنامه ریزی و برپا شد.

هدف از برپایی این رویداد، توسعه تعاملات و همکاری های فناورانه در کشورهای اسلامی و همچنین سایر کشورها با تکیه بر دیپلماسی فناوری، در راستای ماموریت شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی مستقر در پارک علم وفناوری گیلان می باشد.

برپایی این رویداد در سطح بین المللی به ویژه کشورهای اسلامی صورت گرفته و ۱۵۰ طرح از ۱۳ کشور از جمله ایران، امارات متحده عربی، عراق، سودان، لبنان، نیجریه، ترکیه، مصر، لهستان، هلند، استرالیا، مکزیک و کانادا در این رویداد برای ارزیابی و سرمایه گذاری حضور دارد. این رویداد طی دو روز در شهر وان ترکیه در حال برگزاری است.

برای هرچه بهتر برگزاری این رویداد روز گذشته نشستی با حضور با دکتر سجاد سلطان‌زاده سرکنسول ایران در ارزروم ترکیه ، مدیر توسعه صادرات بنیان مستضعفان و مشاور معاون اقتصادی رییس جمهوری و مدیر اجرایی شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی درباره تبیین و نحوه برگزاری آن برپا شد.

امروز و در مراسم افتتاح این رویداد مدیر اجرایی شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی در سخنرانی افتتاحیه، ضمن معرفی شبکه و نحوه برگزاری این رویداد، برای افراد شرکت کننده آرزوی موفقعیت نمود و بر ادامه تعاملات دو سویه پارک‌های علم و فناوری کشور با کشور ترکیه تاکید کرد.

همچنین در طی برپایی این رویداد دکتر محمود صابری مدیر اجرایی شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی با استاندار وان در خصوص ادامه همکاری و برگزاری رویدادهای مشترک در ایران و در کشور ترکیه با محوریت شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی گفتگو کرد که با تاکید استاندار شهر وان بر ادامه همکاری مقرر شد تا این موضوع پیگیری شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =