حضور مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان

0 47

حمید مردانیان مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با حضور در اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.

عصر کاسپین/ در این دیدار دکتر مردانیان اظهار کرد: ما همه داشته های امروزمان را مرهون خون شهدا، مجاهدت ایثارگران، جانبازان و آزادگان می دانیم و وظیفه خدمت به آنها و خانواده هایشان را داریم.

وی گفت: تمام زندگی، سیره و سلوک شهدا برای همه مسئولان الگو و درس کسب فضائل است چرا که بسیاری از این شهدا نه تنها در حفظ حق الناس پیشرو بوده اند بلکه حق الله و حق النفس را نیز به شایستگی مراعات کرده اند.

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران افزود : ما امروز در سطح مدیریت کلان تمام آبرو و جایگاه مسئولیت مان را مرهون شهدا و ایثارگران و این شجاعت ها و سلحشوری ها هستیم و همواره مدیون این فضایل هستیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در این دیدار با ارائه گزارش کاملی از وضعیت ایثارگران شاغل در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، اهمیت تکریم این عزیزان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه همگان دانسته و افزود: خانواده شهدا و ایثارگران حقی بزرگی بر گردن مردم و مسولین دارند و باید شرایط به‌گونه‌ای فراهم شود تا این عزیزان در اولویت دریافت تسهیلات قرار گیرند و مشکلات موجود بر سر راه آن‌ها برداشته شود.

مهندس حامد دائمی افزود: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه های نظام هستند و گفت: همه مسئولین باید سعی در رفع و حل مشکلات ایثارگران و خانواده های معزز آنان داشته باشند، زیرا آرامش و امنیت نظام را مدیون ایثارگران و رشادت های آنان هستیم.

وی ادامه داد: مسئولین در خصوص حل و رفع مشکلات ایثارگران باید پیش قدم باشند و ما نیز با تمام توان آمادگی خدمت به جامعه ایثارگران را داریم.

دائمی تاکید کرد: حضور همکاران جانباز در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مایه برکت و امید در این نهاد شده است، چرا که این عزیزان با وجود مشکلات جسمی با تلاش خود الگوی دیگر کارکنان هستند.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: امنیت و آسایش امروز مدیون خون شهدای گران قدر است‌ و شهدا اسوه‌ها و الکوهای نسل امروز هستند که ایثارگری را به معنای حقیقی ترسیم‌ نموده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین قربان پور با اشاره به اینکه در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سخنان بسیاری در وصف شهدا بیان شده است گفت: شهدا افتخار ملت ایرانند.

وی افزود: جانبازان اسوه های صبر و ایثار و استقامت هستند، تداوم انقلاب اسلامی نتیجه استقامت و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان سرافراز است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: اگر چه ملت ایران قدر این فداکاری ها و ایثارگری ها را می داند، اما وظیفه داریم تا هرچه بیشتر این اسوه های صبر و ایثار را به جامعه به ویژه نسل امروز معرفی کنیم، تا بدانند امنیت و استقلال امروز را مدیون چه رشادت ها و پایمردی هایی هستند.

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با کارکنان اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به صورت چهره به چهره دیدار نمود.​

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − 2 =