درمانگاه تامین اجتماعی منجیل دو دهه پس از احداث مخروبه ای برای کسب فیض معتادان!

0 18

درمانگاه تامین اجتماعی منجیل حدود دو دهه پیش با هدف ارایه خدمات حوزه سلامت به بیمه شدگان احداث و برای راه اندازی تجهیز شد اما شواهد حاکی از آن است که نه تنها این درمانگاه (بدلایل نامعلوم) خدمتی به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارایه نکرده ، بلکه امروز در پی سرقت تجهیزات آن، به صورت یک ساختمان مخروبه رها و به مکانی برای کسب فیض معتادان تبدیل شده است!

عصر کاسپین/ پس از احداث این درمانگاه نه تنها برای مردم شهر منجیل هیچ گونه خدمت‌رسانی ای صورت نگرفته، بلکه این ساختمان مخروبه به محل اسکان افراد معتاد و بزهکار تبدیل شده و موجبات بروز انواع آسیب‌های اجتماعی را در یکی از مناطق پیرامونی این شهر فراهم ساخته است.
خوشبختانه پس از گذشت سال‌ها و با انتصاب مدیر جدید درمان تامین اجتماعی استان گیلان، فرایند احیای این مرکز درمانی عام المنفعه دوباره از سر گرفته شده و بارقه امید را در دلهای مردم شهر منجیل روشن کرده است .
در همین راستا مدیر کل بازرسی سازمان تامین اجتماعی کشور در حاشیه بازدید از این درمانگاه مخروبه که تیرماه امسال با حضور دکتر حسین ابراهیمی، مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان ،اعضای شورای شهر،جمعی از بازنشستگان و شهروندان منجیل انجام شد،عنوان کرد مسئولان فعلی تامین اجتماعی با یک صلوات از کنار این موضوع نخواهند گذشت و با جدیت روند احقاق حقوق مردم را به عنوان ولی نعمتان جامعه اسلامی دنبال خواهند کرد .
امیر مصطفی حقانی تاکید کرد :وضعیت این مرکز با جدیت مورد پیگیری قرار می گیرد و با مسببین و مدیرانی که در این خصوص قصور کرده اند و سبب محرومیت مردم این شهر از خدمات درمانی و موجبات ضرر و زیان سازمان تامین اجتماعی شده اند، برخورد قانونی خواهد شد .
وی همچنین اظهارداشت: تامین اجتماعی همه تلاش خود را برای احیای این مرکز درمانی و خدمت‌رسانی به مردم بکار خواهد گرفت.
شایان ذکر است پس از پیگیری‌های اخیر مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان و بازدید مدیر کل بازرسی سازمان تامین اجتماعی، برخی مسئولان و متولیان شهری و شهرستانی به تکاپو افتاده اند تا پیگیری این موضوع متوقف شود ؛ این در حالیست که جمعی از شهروندان و بازنشستگان تامین اجتماعی منجیل نیز طی نامه‌ای با امضای گروهی، مشکلات این مرکز درمانی در سال‌های گذشته را به مراجع قضایی ارجاع‌ داده و از طریق قوه قضائیه خواستار احیای آن و برخورد با مسببین این وضعیت شده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =