در سه ماهه نخست سال جاری صورت پذیرفت: اجرای بالغ بر ۵۰ کیلومتر شبکه گاز در استان گیلان

0 13

عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ برای متقاضیان گاز طبیعی در این استان، بالغ بر ۵۰ کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز طبیعی اجرا شده و در مجموع طول خطوط گاز در گیلان به بیش از ۲۱ هزار و ۷۱۳ کیلومتر رسیده است.

عصر کاسپین/ مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اینکه بیش از ۸۳ درصد از عملیات شبکه گذاری در بهار امسال در مناطق روستایی استان صورت گرفته است، گفت: علیرغم برخورداری بیش از ۹۶ درصد خانوارهای روستایی گیلانی از نعمت گاز طبیعی، عملیات گازرسانی به مناطق باقیمانده با سرعت و براساس برنامه در حال اجرا است.

جمال نیکویی در بخشی دیگر درخصوص انشعابات گاز نصب شده در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ گفت: در بهار امسال ۳ هزار و ۲۵۰ علمک گاز در مناطق شهری و روستایی استان نصب شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد رشد داشته است.

وی با بیان این خبر افزود: با اجرای این عملیات، مجموع علمک‌های نصب شده در استان گیلان به حدود ۶۲۵ هزار عدد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: تمرکز ویژه این شرکت به امر کیفی سازی و بهبود مستمر خدمات است و با این نگاه برای برخورداری همه مردم از نعمت گاز طبیعی تلاش می‌کند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − 7 =