سرپرست شهرداری رشت : خبرنگاران فعالان عرصه جهاد تبیین و مدافع کیان عدالتخواهی امام حسین (ع) در خط سرخ عاشورا

0 13

سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت در پیامی ضمن تسلیت شهادت حضرت آقا اباعبدالله الحسین (ع) و عاشورای حسینی گفت: خبرنگاران فعالان عرصه جهاد تبیین و مدافع کیان عدالتخواهی امام حسین (ع) در خط سرخ عاشورا هستند.

عصر کاسپین/ سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت در پیامی ضمن تسلیت شهادت حضرت آقا اباعبدالله الحسین (ع) و عاشورای حسینی، روز خبرنگار را که امسال با این ایام مصادف شده است را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است؛

حرکت و رفتار امام حسین علیهم‌ السلام این منادی احیاء مکارم اخلاق در ذات خود رسانه‌ای شیوا، فصیح و اثرگذار به بلندا و عظمت تاریخ بشریت است و عاشورا عظیم‌ترین تولید رسانه‌ای تا ابد و با تمام ویژگیهای پیام و پیام‌رسانی‌اش در دلهای حقیقت‌جو و شیفته باقی خواهد ماند.

بی‌شک خبرنگاران و جامعه متعهد عرصه خبر و خبررسانی همواره در طول ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی با حق‌محوری، حق‌طلبی و حق‌گویی در مسیر آرمانهای اسلام ناب محمدی (ص) و خط سرخ عاشورا حرکت کرده و پشتیبان ولایت فقیه بوده‌اند و امروز هم بدون شک در جنگ روایت‌ها در صف مقدم جهاد تبیین و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری قرار دارند و خالصانه از کیان عدالتخواهی امام حسین(ع) دفاع می‌کنند.

اینجانب فرا رسیدن ۱۷ مرداد که با عاشورای حسینی (ع) مصادف گردیده است را گرامی می‌دارم و از پروردگار متعال برای همه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای این تلاشگران خستگی‌ناپذیر عرصه آگاه‌سازی و هدایتگران افکار عمومی به سوی حق و حقیقت و اعتلای جامعه اسلامی آرزوی توفیقات روز افزون دارم.

سید مجتبی خدمت بین دانا

سرپرست شهرداری رشت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + ده =