شرکت دانش بنیان گیلانی، همرسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی شد

0 24

شرکت راهبران توسعه پارسی گیل، یکی از شرکت های دانش بنیان مرکز رشد واحدهای فناور رودسر، همرسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی شد

عصر کاسپین/ عباس رنجی مدیرعامل شرکت دانش بنیان پارسی گیل در رویداد همرسان که با حضور رییس و اعضای کمیسیون بهداشت مجلس برگزارشده بود، از توانمندی و دستاوردهای شرکت دانش بنیان پارسی گیل در حوزه تجهیزات پزشکی و مدیریت پسماند مطالبی بیان و آمادگی این شرکت را جهت رفع نیازهای وزارت بهداشت از طریق شتابدهنده پارسی گیل اعلام کرد.

این رویداد که با دعوت از ۱۵ مدیرعامل توانمندترین شرکت های دانش بنیان حوزه بهداشت و درمان در ساختمان فضل الله مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود، در خصوص چگونگی رفع موانع تولید و فروش محصول چه در حوزه قانون‌گذاری و چه در حوزه اجرایی کشور گفتگو شد.

قرار است ۱۵ تن از مدیران عامل توانمندترین شرکت های دانش بنیان کشور به عنوان همرسان مرکز پژوهش‌های مجلس با احصا مشکلات حوزه بهداشت و درمان، برای قانون گذاری راه حل ارائه دهند.

گفتنی است در این جلسه، دکتر پزشکیان رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و اعضای این کمیسیون و دکتر حیدری معاون وزیر بهداشت حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × یک =