مدیر عامل شرکت سیمان خزر در نشست با عاملین عمده فروش: با بهره گیری از استراتژی روز دنیا توانسته اعتماد بازار مصرف سیمان را بدست آوریم

0 60

دکتر اسحق جمال امیدی، مدیر عامل سیمان خزر در دومین نشست فصلی با عاملین عمده فروش شرکت سیمان خزر در شرق گیلان و غرب مازندران گفت: قابل اعتماد بودن سیمان خزر نتیجه صداقت واقعی و ملموس در بازار مصرف است.

عصر کاسپین/ جلسه عاملین عمده توزیع سیمان خزر در شرق گیلان و غرب مازندران شامل شرکت سیمان آوران سماموس رودسر ( آقای علیزاده ) ، شرکت بازرگانی نوید گیلان سبز سیاهکل ( آقای جهانبخش) ، شرکت بازرگانی کادوس خزر رشت (آقای حسنی نژاد ) ، شرکت کهن رادمان دیلمان ( آقای بخشی ) و شرکت رایکابنای اشکور( آقای رجب زاده ) با حضور دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر، محمود ایزد دوست عضو هئیت مدیره شرکت و مسئولین فروش شرکت صبح امروز یکشنبه ۳۰ مرداد ماه در محل دفتر سیمان خزر در رشت برگزار شد.
در این مراسم ابتدا دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل شرکت سیمان خزر ضمن خیر مقدم به عاملین و مهمانان به تشریح وضعیت بازار استان و قیمت تمام شده محصولات شرکت سیمان خزر در بازار هدف پرداخته و عنوان کرد: اخذ تندیس مشتری مداری برای دومین سال پیاپی و همچنین تولید و توزیع سیمان پاکتی ۲۵ کیلویی (high quality) در بازار مصرف نشان از اهمیت جایگاه مصرف کنندگان و خریداران در مجموعه سیمان خزر دارد.
دکتر جمال امیدی در این جلسه به خلاصه ای از اهم اقدامات و موفقیت های کسب شده پرداخت و اظهار داشت: امروزه قابل اعتماد بودن سیمان خزر نتیجه صداقت واقعی و ملموس در بازار مصرف می باشد.
وی افزود : خوشبختانه و به حول قوه الهی و در سایه کار تیمی در سیمان خزر با یک برنامه‌ریزی دقیق و با بهره گیری از استراتژی روز دنیا توانسته ایم ضمن سنجش و رصد بازار مصرف ، اطلاعات مناسبی از بازار سیمان استانهای گیلان و مازندران تهیه وتحلیل نماییم.
گفتنی است در پایان جلسه عاملین ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت سیمان خزر هر یک از عاملین به بیان مطالبی در خصوص بازار و همچنین پیشنهاداتی در خصوص افزایش همکاری ارائه داده و از نحوه تولید و توزیع سیمان با کیفیت تشکر و قدردانی نموده و جلسه با ذکر صلواتی خاتمه یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 11 =