برگزاری رویداد آموزشی تفریحی “آشنایی کودکان با میراث طبیعی و فرهنگی جنگلهای هیرکانی” در محل موزه میراث روستایی گیلان

0 14

به همت فرهنگسرای گردشگری و به مناسبت سومین سال ثبت جهانی جنگلهای هیرکانی، رویداد آموزشی تفریحی ” آشنایی کودکان با میراث طبیعی و فرهنگی جنگلهای هیرکانی” در محل موزه میراث روستایی گیلان برگزار شد.

عصر کاسپین/ دکتر جواد هادی زاده مدیرعامل فرهنگسرای گرشگری، هدف از برگزاری این رویداد را تلاش جهت پاسداشت ثبت جهانی جنگلهای هیرکانی دانست و افزود تلاش ما جلب توجه و ادراک کودکان به میراث فرهنگی و طبیعی این جنگلها و آمادگی شان برای حفاظت از آن در نسل بعد بوده است.

هادی زاده اشاره داشت، در این رویداد که با حضور یکصد تن از کودکان ۴ تا ۱۱ سال برگزار شد، کودکان با مفاهیم و درکی کودکانه از میراث طبیعی و فرهنگی جنگلهای هیرکانی و اهمیت حفاظت از محیط زیست و گونه های جانوری و گیاهی آن با روایتی شنیدنی و انجام بازی های حرکتی، نقاشی خلاق، ساخت کادستی با عناصر طبیعت، نمایش عروسکی و … با حضور مربیان و تسهیلگران کودک فرهنگسرای گردشگری، آشنا شدند که بسیار مورد استقبال و رضایت و توجه حاضرین و کودکان قرار گرفت.

شایان ذکر است، اداره گردشگری کودک فرهنگسرای گردشگری در تلاش است با مورد توجه قرار دادن کودکان در برنامه های آموزشی و تسهیلگری خود، گامی اثرگذار در توسعه برنامه های گردشگری ویژه کودکان برداشته و برنامه های تفریحی و آموزشی متنوعی در تابستان سال جاری در این مرکز در حال اجراست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 3 =