فروغ شعله گاز در ارتفاعات لنگرود گیلان

0 26

در چهارمین روز از هفته دولت ۱۴۰۱، مشعل گازرسانی به ۵ روستای صعب العبور و کوهستانی شهرستان لنگرود با حضور فرماندار این شهرستان، مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز استان گیلان در روستای لیاشوسرا برافروخته شد.

 

عصر کاسپین/  عیسی جمال مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در مراسم افتتاح طرح گازرسانی به روستاهای شهرستان لنگرود گفت: برای گازرسانی به این روستاها مجموعاً بیش از ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه با گازرسانی به این ۵ روستا، مجموع روستاهای گازدار شهرستان لنگرود به ۱۵۶ روستا رسیده است، اظهار داشت: هم‌اکنون درصد بهره مندی گاز خانوارهای روستایی لنگرود به بالای ۹۹ درصد رسیده است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به سختی های فراوان اجرای این پروژه گفت: علیرغم دوری و سختی مسیر و مشکلات جغرافیایی منطقه، با تلاش شبانه روزی پرسنل و پیمانکاران شرکت گاز و همکاری همه نهادهای مرتبط، بحمدالله این طرح در زمان تعیین شده به بهره برداری رسید.

 

جمال نیکویی در پایان از همه مشترکین جدید گاز درخواست کرد تا با مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی، شرکت گاز را در ارئه خدمات هرچه بهتر در استان یاری رسانند.

 

همچنین در این مراسم، محمدرضا جلالی فرماندار لنگرود ضمن قدردانی از مدیریت و کارکنان شرکت گاز بجهت گازرسانی گسترده به روستاهای این شهرستان گفت: ارائه خدمات مختلف همچون گاز، آب و برق از برکات نظام جمهوری اسلامی است و باید عرضه این خدمات همانند گذشته در سراسر شهرستان ادامه یابد.

 

در پایان این مراسم مشعل گازرسانی به روستای صعب العبور و کوهستانی لنگرود توسط فرماندار این شهرستان برافروخته شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + شانزده =