مدیر عامل شرکت سیمان خزر: تعهد و تخصص از مولفه های مهم کارگران و کارکنان سیمان خزر است

0 11

عصرکاسپین/دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در حاشیه بازدید دکتر حمیدرضا اله بداشتی فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات کشور از کارخانه سیمان خزر گفت: از زحمات تمام پرسنل جهادی و متعهد شرکت حول محور همدلی و جدیت در کار تشکر و قدردانی می نمایم.
به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر این برنامه با همراهی سرهنگ اسکندری فرمانده بسیج کارگری استان گیلان، مهندس سیاوش آقاجانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، دکتر حسین نژاد مدیر کل تامین اجتماعی گیلان، مهندس عموپور فرماندار شهرستان رودبار، حجت الاسلام بابایی امام جمعه شهر لوشان، عبدی فرمانده بسیج کارگری شهرستان رودبار، مسئولین کشوری، استانی و جمعی از مدیران ادارات شهرستان رودبار و سیمان خزر در سالن همایش‌های شهید ملکی شرکت سیمان خزر برگزار شد.
در این جلسه دکتر اسحق جمال امیدی ضمن خیر مقدم به میهمانان و مدعوین با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در عرصه‌های مختلف اقتصادی کشور، حضور فعال بسیجیان شرکت را در انجام فعالیت‌های تولیدی و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی ستودنی دانست و از آن‌ها به عنوان بازو‌های توانمند شرکت در دستیابی به اهداف سازمان یاد کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش تعهد و تخصص را از مولفه های مهم کارگران و کارکنان سیمان خزر بر شمرده و اظهار داشت: با همدلی و جدیت همکاران موفق به کسب افتخارات کشوری برای استان گیلان و سیمان خزر گردیده و تمرکز و اعتماد متخصصین این واحد به قطعات ساخت داخل و بومی سازی زنجیره تامین با نظارت و توان مهندسی داخل شرکت، زمینه ساز راهی پر امید جهت خودباوری و استحکام پایه‌های تولید با کیفیت و کمیت ملی خواهد بود.
در ادامه این جلسه دکتر اله بداشتی  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و کوشش‌های بی دریغ مدیریت و کارکنان شرکت سیمان خزر در عرصه تولید، این  دستاورد‌ها که نتیجه تدبیر و تلاش مجموعه عوامل شرکت می‌باشد را موجب دلگرمی مصرف کنندگان و مردم استان جهت استفاده از محصولات سیمان خزر دانست. 
گفتنی است در پایان این برنامه حاضرین ضمن ادای احترام به یادمان شهدای کارگری و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از دپارتمان های تولیدی، اتاق کنترل، آزمایشگاه و کنترل کیفیت و پایگاه بسیج شرکت سیمان خزر بازدید و از نزدیک با فعالیت‌ها و دستاورد‌های این شرکت آشنا شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − هشت =