گزاری جلسه تودیع و معارفه سرپرستان واحد مالی و اقتصادی و روابط عمومی شهرداری رشت 

0 17

صبح امروز جلسه تودیع و معارفه سرپرستان واحد مالی و اقتصادی و ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت به ریاست سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت برگزار شد.

 

 

عصر کاسپین/ جلسه تودیع و معارفه سرپرستان واحد مالی و اقتصادی و ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت امروز سه‌شنبه یکم شهریور ۱۴۰۱ به ریاست سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت و با حضور معاونین و مدیران شهرداری رشت برگزار شد.

سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت در جلسه‌ای که به همین مناسبت برگزار شد کار در حوزه رسانه و روابط عمومی را کاری مهم و اثرگذار برای مجموعه شهرداری رشت خواند و افزود: عمر پست‌های مدیریتی بسیار کوتاه است و باید بتوانیم از این فرصت ارزشمند در مسیر ارائه خدمت صادقانه و ثبت بهترین عملکرد استفاده کنیم.

سرپرست شهرداری رشت تصریح کرد: شهرداری در مقایسه با سایر دستگاه‌ها، نهادی بسیار گسترده با خدماتی متنوع محسوب می‌شود از طرفی باید تلاش کنیم از فرصت‌ها و حتی چالش‌های به وجود آمده در راستای منافع شهرداری بهره ببریم.

ناصر عطایی سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری رشت نیز در این جلسه مواردی را بیان داشت و با قدردانی از حسن اعتماد شهردار اذعان کرد: بدون شک با اتحاد و همدلی و تقویت مشارکت‌ها میتوانیم بخش عمده‌ای از مشکلات شهر رشت را حل و فصل نماییم.

عطایی با تاکید بر اجرای مدل جدیدی از برنامه‌ها در حوزه مالی و اقتصادی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: اقدامات اثرگذار و مطلوب همواره ماندگار می‌شوند و ملاک خوبی برای سنجش عملکرد مدیران در هر پست و مقامی هستند.

محمدرضا فروتن سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت نیز در این جلسه ضمن تشکر از حسن اعتماد سرپرست شهرداری رشت برای سپردن این مسئولیت به وی و عرض خسته نباشید به سید پیام جعفری نیا عنوان کرد: امیدواریم با یک تغییر سطح در حوزه روابط عمومی بتوانیم فضای همدلی و فضای مثبت رسانه‌ای را در مجموعه مدیریتی شهرداری فراهم کنیم.

لازم به ذکر است با ابلاغ سرپرست شهرداری رشت، ناصر عطایی با حفظ پست فعلی به سمت سرپرست معاونت مالی و اقتصادی منصوب و جایگزین مجتبی ماه پسند شد.

همچنین محمد فروتن نیز به سمت سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری منصوب و جایگزین سید پیام جعفری نیا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − شش =