توسعه همکاری ها در راستای گسترش فعالیت های حوزه انرژی خزر

0 11

مراد کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر با همراهی معاونین و مدیران خود با عیسی فرهادی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در دفتر نمایندگی تهران این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

عصر کاسپین/ در این نشست کاری دو طرف با بیان سابقه فعالیت، ظرفیت ها و مزیتهای هر یک از دو نهاد، فرصت های همکاری دو جانبه در حوزه های مختلف را به منظور استفاده بهینه از منافع ملی کشورمان در خصوص حوزه انرژی خزر مورد ارزیابی قرار داده و بر توسعه همکاری ها در زمینه های مختلف با بهره گیری از توانمندی ها تأکید کردند.

لازم به ذکر است دو نهاد نمایندگانی را به منظور هماهنگی بیشتر در مسیر گسترش فرصت های همکاری پیش رو معرفی نمودند تا سازوکار همکاری های لازم جهت تعیین راهبردهای هم افزایی در حوزه دریای کاسپین ترسیم شود.

بنابراین گزارش شرکت نفت خزر یکی از شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران از سال ۱۳۷۶ به منظور اکتشاف، توسعه و تولید منابع هیدروکربنی در حوضه خزر جنوبی و سه استان ساحلی مازندران، گلستان و گیلان شروع به فعالیت نموده و در همین راستا نظارت بر اجرای کلیه قراردادهای منعقد شده بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت های بین المللی جهت مطالعه و توسعه میادین نفتی در دریای خزر و همچنین نظارت بر مسائل زیست محیطی مرتبط با عملیات اکتشاف و توسعه ذخایر نفت و گاز در دریای خزر را بر عهده دارد.

گفتنی است در این دیدار معاون امور بندری و دریای خزر، مشاور مدیرعامل و مسئول دفتر سازمان منطقه آزاد انزلی در تهران حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − چهار =