ثبت و مستندسازی خاطرات دفاع مقدس، گامی موثر در تبیین و تحلیل درست وقایع انقلاب اسلامی

0 10

فرماندار رشت با اشاره به ناامیدی دشمنان از هرگونه تجاوز و دست‌اندازی نظامی به ایران اسلامی، اختلاف افکنی و وارونه سازی واقعیت ها را از نقشه‌های شوم آنها دانسته و اظهار داشت: ثبت و مستندسازی خاطرات دوران دفاع مقدس گامی موثر در تبیین و تحلیل وقایع می باشد.

عصر کاسپین/ حمیدرضا امام پناهی در آغازین روز از ایام هفته دفاع مقدس و در آیین رونمایی از کتاب جرعه ای از عشق « _زندگینامه و خاطرات شهدا، جانبازان و آزادگان اداره کل بهزیستی گیلان» که با حضور مدیرکل بهزیستی و جمعی از رزمندگان دفاع مقدس برگزار گردید؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تشکر از بانیان، روایتگران و دست اندرکاران انتشار این مجموعه ارزشمند گفت: با توجه به افزایش سن یادگاران آن دوران، هر چه از مقطع دفاع مقدس دور می‌شویم فرصت استفاده از خاطرات رزمندگان که حماسه را از جهان اسطوره دنیای واقعی آورده اند، کمتر خواهد بود.

فرماندار رشت با بیان این مطلب گفت: حتی تصور شعار «نه شرقی و نه غربی» در سالهای پیروزی انقلاب، برای بسیاری از کشورها ممکن نبوده، اظهار داشت: دفاع موفق از آب و خاک، پایبندی به اصول و رهایی از قید اطاعت بیگانگان از مهمترین دستاوردهای ملت غیور ایران تحت رهبری امام(ره) راحل بوده است.

امام پناهی با اشاره به اینکه دفاع مقدس، همدلی و همراهی مردم از هر قشر و طبقه عامل وحدت داخلی و مصونیت انقلاب از فتنه ها گردیده افزود: امروز نیز نیروهای حافظ نظم و امنیت، هم پای مردم، فرست موج سواری را به دشمنان نظام نخواهند داد.

گفتنی است در پایان این مراسم از کتاب جرعه ای از عشق « _زندگینامه و خاطرات شهدا، جانبازان و آزادگان اداره کل بهزیستی گیلان» به قلم آقای محمد رضا بینش برهمند رونمایی و از جمعی از رزمندگان دفاع مقدس تجلیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − 8 =