دولت سیزدهم برای توسعه زیرساخت‌های درمانی گیلان اهتمام جدی دارد

0 14

استاندار گیلان جان‌فشانی کادر درمان در ایام کرونا را برگ زرینی از افتخارات جامعه پزشکی دانست و گفت: دولت سیزدهم برای توسعه زیرساخت‌های درمانی گیلان اهتمام جدی دارد.

عصر کاسپین/ اسدالله عباسی صبح امروز (چهارشنبه) با همراهی امام پناهی فرماندار رشت در نخستین روز از هفته دولت در آئین تجلیل از پزشکان و داروسازان در بیمارستان الزهرای رشت با گرامیداشت روز پزشک و داروساز اظهار کرد: تلاش‌های ارزنده پزشکان ، پرستاران و داروسازان به ویژه در دوران همه‌گیری کرونا، موجب نجات جان بیماران را فراهم ساخت.

وی جایگاه جامعه پزشکی را بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: پزشکان و فعالان حوزه سلامت از استعدادی که خداوند متعال در اختیارشان قرار داده در مسیر گره گشایی و خدمت به مردم استفاده کنند.

دکتر عباسی تصریح کرد: مردم در بحبوحه مقابله با ویروس کرونا، هر روز شاهد مجاهدت و ایثار پزشکان و پرستاران خستگی‌ناپذیر در اقصی نقاط کشور بودند و جان‌فشانی و شهادت برخی از کارکنان دلسوز جامعه پزشکی برگ پرافتخار و زرینی از اوج رشادت و خلوص این قشر پرتلاش و ساعی جامعه اسلامی است.

وی به ضعف زیرساخت های درمانی گیلان و اهتمام دولت سیزدهم برای برطرف کردن این مشکلات اشاره کرد و افزود: در بخش های تروما ، اورژانس و در بحث تصادفات در شرق و غرب گیلان با مشکلات فراوانی مواجه هستیم که نیازمند تلاش بیشتری برای رفع این مشکلات هستیم.

دکتر عباسی به اعتبارات یکهزار میلیارد تومانی سفر هیات دولت برای نوسازی و بازسازی بیمارستان ها اشاره و اضافه کرد: در تلاشیم تا شاخص توسعه زیرساخت های درمانی گیلان را توسعه دهیم و عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

استاندار گیلان احترام و تکریم بیماران، تعامل با مردم، حضور در مناطق کم برخوردار و ارائه خدمت به محرومان توسط جامعه پزشکی را اثربخش دانست و اظهار کرد: توفیق و عنایت خداوند متعال در این مسیر افتخاری است که در اختیار پزشکان قرار داده شده و امیدواریم که در این مسیر موفق باشند.

در این مراسم استاندار گیلان از شماری از خانواده شهدای سلامت، پزشکان و فعالان حوزه درمان به مناسبت روز پزشک تقدیر کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 15 =