رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:دفاع مقدس، تصویری گویا از حاکمیت ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی ملت ایران در تمام عرصه‌ها است

0 10

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، تصویری گویا از حاکمیت ارزش‌های متعالی و انقلابی ملت ایران در تمام عرصه‌ها است.

عصر کاسپین/ در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛

 

هفته دفاع مقدس یکی از برجسته‌ترین حماسه‌های ملت مقتدر ایران در حفاظت از کیان و ارزش‌های ایران اسلامی و یادآور ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و فداکارهای مخلصانه و مجاهدانه زنان و مردان ایران اسلامی است.

 

ملت مؤمن و ولایتمدار ایران بزرگ با مقاومت، ایستادگی و جان‌فشانی بی‌نظیر خود در طول هشت سال دفاع مقدس با فرماندهی و راهبری حضرت امام خمینی (رض)، ابهت  قدرت های جنگ طلب را در هم شکست.

 

ملت شریف ایران در طول دوران طلایی دفاع مقدس با اتحاد و همبستگی، ولایتمداری و استکبارستیزی ، معادلات از پیش تعیین‌شده استکبار جهانی را در هم شکست و اکنون تصویری گویا از حاکمیت ارزش‌های متعالی و انقلابی ملت ایران در تمام عرصه‌ها است.

 

این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس که یادآور شجاعت و ایثارگری رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی است، توفیق روزافزون را از خداوند منان برای همگان خواستارم.

 

دکتر ارسلان سالاری 

رئیس دانشگاه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + 2 =