رئیس شورای اسلامی شهر رشت خبر داد: مساعدت اداره کل میراث فرهنگی در صدور مجوزهای احداث هتل ۲۲ طبقه رشت

0 16

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: در دیداری که با مدیر کل میراث فرهنگی گیلان برگزار شد ، به رفع موانع و مساعدت این اداره کل بابت صدور مجوزهای احداث هتل ۲۲ طبقه در خیابان پرستار رشت تاکید شد.

عصر کاسپین/ محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه عزم شورا و شهرداری رشت برای به نتیجه رساندن موضوع احداث هتل ۲۲ طبقه و رفع موانع پیش رو جدی است افزود: در دیداری که با مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی گیلان به همراه شمس شفیعی همکار شورایی و خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت برگزار شد ، خواستار رفع موانع پیش روی صدور مجوزهای احداث هتل ۲۲ طبقه در رشت بودیم که خوشبختانه با مساعدت مدیر کل میراث گیلان و تاکیدات وی به معاونت های مربوطه این اداره کل ، انتظار می رود به زودی این مهم به سرانجام مطلوب برسد.
وی با بیان اینکه احداث هتل ۲۲ طبقه در رشت بسیاری از زیر ساخت های مورد نیاز حوزه گردشگری را تامین می کند تصریح کرد: اسکان مناسب ، پارکینگ و … از دیگر امتیازاتی هستند که با احداث هتل ۲۲ طبقه در رشت با هدف جذب و ماندگاری گردشگر تحقق پیدا می کند.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت به دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار اشاره کرد و گفت : همچنین پیرامون وضعیت بازار بزرگ رشت و برخی از ساختمان های تاریخی این شهر نیز مباحثی مطرح شد و با توجه به محدودیت های میراثی که در مرکز شهر و محدوده بازار رشت وجود دارد ، سرمایه گذاران نسبت به سرمایه گذاری در این محدوده تمایلی ندارند و این مسئله موجب شده است تا بسیاری از مراکز تجاری به دلیل عدم تنوع و تغییرات متناسب نگاه امروزی ، چندان مورد پسند گردشگران نباشد .
کارگرنیا با بیان اینکه تعامل دستگاه ها در برطرف کردن مشکلات بسیار تاثیر گذار است گفت: این مهم می تواند به تحقق نتایج خوبی در شهر و یقینا بازخورد آن در سطح کلان کشور نیز بیانجامد و شورا و شهرداری رشت از این مهم استقبال می کند.
وی با قدردانی از مساعدت و نگاه ویژه مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان پیرامون رفع موانع پیش روی صدور مجوزهای احداث هتل ۲۲ طبقه در رشت بیان کرد: با احداث این هتل در کنار جذب و ماندگاری گردشگران ، به لحاظ اقتصادی و ایجاد اشتغال و همچنین کسب درآمد پایدار برای شهرداری رشت نیز گام های موثری برداشته می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − 12 =