سلامت اداری و خدمت رسانی به مردم از وظایف کارکنان منطقه آزاد انزلی باشد

0 16

نشست مشترک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با معاون اقتصادی، مدیران و کارکنان حوزه معاونت اقتصادی این منطقه برگزار شد.

عصر کاسپین/ در این نشست که پیرامون مسایل توسعه سرمایه‌گذاری منطقه آزاد انزلی بحث و تبادل نظر شد، عیسی فرهادی در ابتدای سخنان خود با اشاره به ایام اربعین و در پیش بودن سوگواری اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش، بیان کرد: واقعه کربلا عظیم‌ترین حرکت در برقراری امر به معروف و نهی از منکر بوده و یادآور جانبازی امام حسین و یاران باوفای او برای احیای دین جدّش بوده است. علاوه بر این مردم خداجوی ایران ضمن عزاداران این ایام در مراسم سوگواری اربعین بزرگترین ‌مانور سیاسی دنیا را رقم زده و با حضور در کربلای معلی باورها و ارادت خویش به خاندان پیامبر (س) را نشان می‌دهند.

عیسی فرهادی با تاکید بر درس گرفتن مدیران از پیام‌های عاشورا و لزوم حرکت جهادی در راه توسعه و پیشرفت منطقه، بیان کرد: منطقه آزاد انزلی موتور محرکه و قلب تپنده توسعه استان گیلان است و منشا بروز و ظهور آن از تلاش شما مدیران باسابقه رقم خورده است.

فرهادی اهمیت حوزه اقتصادی در مجموعه را برگرفته از عنوانش دانست که از این رو به آن منطقه آزاد تجاری صنعتی می‌گویند و افزود به شخصه شاهد تلاش‌های معاونت امور اقتصادی و همکاران محترم‌شان بوده‌ام و امیدوارم این همگرایی و تلاش به شکل جمعی دنبال و گسترش پیدا کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، در ادامه با تاکید بر سلامت کار اداری در بین کارکنان مجموعه، تصریح کرد: باور به خدمت رسانی به مردم و استفاده درست از منابع و مصارف آن‌ها در راستای ارتقای مجموعه از وظایف تک تک ماست و لازم است علیرغم کار فشرده برای به نتیجه رساندن امور تلاش کنیم.

فرهادی با استقبال از حضور سرمایه‌گذاران و تجار در منطقه آزاد انزلی، بیان کرد: مجموعه کارکنان منطقه آزاد انزلی باید جزو پیش‌قراولان پیاده‌سازی برنامه‌های نظام در استان باشند به گونه‌ای که هم سرمایه‌گذاری و هم ارباب رجوع احساس کنند که با خدمتگزاران خود مواجه هستند تا امر خدمت رسانی به آنان به سهل‌ترین روش ممکن اجرا شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 19 =