فرصت ۱۵ روزه مشترکان خانگی برای بهره مندی از مشوق های مدیریت مصرف

0 9

طی جلسه ای با حضور حمیدرضا پیرپیران معاون هماهنگی توزیع توانیر و تعدادی از شرکت های توزیع کشور، روند تداوم برنامه های مدیریت بار تا پایان فصل گرم مورد بررسی قرار گرفت.

عصر کاسپین/ در این نشست حمیدرضا پیرپیران با اشاره به ضرورت تداوم همکاری ها به ویژه در بخش اداری، خاطرنشان کرد: به دلیل تداوم گرمای هوا در اکثر نقاط کشور و به ویژه مناطق جنوبی و مرکزی، ادامه همکاری ها در سراسر کشور ضروری است.
پیرپیران همچنین با بیان اینکه  نباید با تصور اتمام فصل پیک، از پایش شبکه غافل شد،. تصریح کرد: نیروگاه ها، شبکه های انتقال و فوق توزیع و شبکه های  توزیع به طور مداوم از ابتدای فصل گرم تحت فشار مصرف شدیدی بوده و به همین دلیل باید همچنان دقت در مصارف و بهره برداری تاسیسات باید مد نظر قرار گیرد.
وی با تاکید بر در مدار بودن دیزل ژنراتورها در سراسر کشور گفت: از فردا در صورت نیاز، کشاورزان به صورت محدود همکاری خواهند داشت .
معاون هماهنگی توزیع توانیر همچنین به فرصت مشترکان خانگی در استفاده از مشوق ها نیز اشاره کرد و گفت: براساس قانون، مشترکان بخش خانگی تنها تا پایان شهریور ماه فرصت بهره گیری از مشوق ها را دارند و حتی می توانند. در این فرصت ۱۵ روزه، با کاهش مصارف خود و رساندن آن به زیر الگو، به میزان خوبی از صنعت برق طلبکار شوند .
همچنین در این جلسه محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار داشت: برای گذر از پیک جاری هوشمندسازی مشترکان و قابلیت کنترل پذیری، انعقاد تفاهم‌نامه با مشترکان صنعتی و کشاورزی، بکارگیری حداکثری مشترکان خود تامین، دیزل ژنراتور‌ها و همچنین فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف و صرفه‌جویی برای تمام مشترکان با حداکثر توان و جدیت در سطح استان درحال اجرا است.
گفتنی است این نشست ها از ابتدای سال بصورت جاری و هفتگی با حضور مدیران ارشد صنعت برق و شرکت های صنعت برق کشور بمنظور برنامه ریزی و اقدام برای گذر موفق از پیک فصل گرم در حال برگزاری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × یک =