مدیرکل تامین اجتماعی گیلان : مستمری بگیران متقاضی تسهیلات قرض الحسنه پیاده روی اربعین به کانون های بازنشستگی مراجعه نمایند .

0 10

تعداد ۸۱۶ فقره تسهیلات قرض الحسنه ۱۲ میلیون تومانی جهت فراهم نمودن زمینه سفر زیارتی اربعین مستمری بگیران گیلانی از طریق قرعه کشی در بین متقاضیان پرداخت خواهد شد

عصر کاسپین/ علی حسین نژاد با اشاره به اینکه تقویت رویکردهای تعاملاتی با شرکای اجتماعی و افزایش برنامه های فرهنگی اجتماعی و رفاهی از قبیل طرح های کرامت رضوی و بصیرت علوی از اقداماتی بوده که طی سالیان اخیر برای فراهم نمودن تسهیل سفر مستمری بگیران به مشهد مقدس و کربلای معلی انجام پذیرفته است خاطر نشان ساخت در سالجاری نیز با توجه به درخواست های انجام شده و هماهنگی به عمل آمده و به استناد تفاهم نامه موجود با بانک رفاه کارگران ، ۲۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ۱۲ میلیون تومانی برای کمک به مستمری بگیرانی که قصد شرکت در پیاده روی اربعین را دارند اختصاص یافته است . 

وی با بیان اینکه از این تعداد ۸۱۶ فقره سهمیه استان گیلان میباشد که به نسبت جمعیت مستمری بگیران هر شهرستان به کانونهای بازنشستگی اختصاص یافته است افزود : متقاضیان واجد شرایط باید برای ثبت نام به دفاتر کانونهای بازنشستگی هر شهرستان مراجعه نمایند . 

مدیرکل تامین اجتماعی دریافت تعهدنامه و اخذ برگه تاییدیه ثبت نام زائر در سامانه سماح و تکمیل مدارک مورد نیاز را از الزامات و شرایط پرداخت این تسهیلات برشمرده و اذعان داشت در صورت وجود تعداد بالای متقاضی ، سهمیه ها با قرعه کشی اعطا خواهد شد . 

شایان ذکر است تمامی شرایط احراز تعیین شده برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه یعنی عدم وجود چک برگشتی ، نداشتن اقساط معوق و … در این زمینه صادق بوده و پرداختها پس از معرفی ، توسط بانک رفاه کارگران انجام میگردد  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + هفت =