مدیرکل تامین اجتماعی گیلان : کارفرمایان بدهکار دارای بدهی تقسیطی تبدیل به حال شده میتوانند از تمهیدات جدید سازمان بهره مند گردند .

0 17

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان شرایط و ضوابط بخشنامه جدید سازمان در زمینه امکان تقسیط مجدد بدهی های تقسیطی تبدیل به حال شده که با هدف حمایت از کارفرمایان و واحدهای تولیدی انجام گرفته است را تشریح نمود .

عصر کاسپین/ علی حسین نژاد با بیان اینکه شرایط تقسیط بدهی برای کارفرمایان مدیون با ضوابط مقرر همواره در سالیان متمادی فراهم بوده است افزود : با توجه به اینکه برخی از واحدهای تولیدی صنعتی به دلیل بحرانها و مشکلات بعضاً در انجام تعهدات خود در قبال پرداخت اقساط در سررسید مقرر با تنگنا مواجه و تاخیر در این امر سبب تبدیل به حال شدن دیون معوق میگردید ، با هدف مساعدت با این گروه از کارفرمایان و درراستای سیاستهای اقتصادی موجود برای حمایت از عرصه های تولیدی امکان تقسیط مجدد اینگونه بدهی های تبدیل به حال شده فراهم گردید . 

وی با اشاره به مصوبه اخیر که در تاریخ دوم مردادماه امسال صورت گرفته ، اذعان داشت : کارفرمایانی که تا قبل از این تاریخ دارای بدهی تبدیل به حال شده هستند میتوانند تا پایان اسفند ۱۴۰۱ و برای یکبار نسبت به تقسیط مجدد اقدام نمایند . 

علی حسین نژاد اخذ گواهی معتبر از مراجع ذیصلاحی همچون شورای تامین ، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد بحران استان از مستندات لازم برای بهره مندی این فرصت برشمرد . 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در پایان اظهار داشت : کافرمایان متقاضی میتوانند درخواست های خود را به همراه مدارک به شعب اجرایی در سراسر استان تحویل نمایند . 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =