مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان: کمک به رشد و توسعه منطقه آزاد انزلی از رسالت های مهم شرکت است

0 8

بهمن داراب زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با عیسی فرهادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و گفتگو کرد.

عصر کاسپین/ داراب زاده در این نشست با اشاره به روند توسعه ای منطقه آزاد و اتصال قریب الوقوع این منطقه به راه آهن سراسری کشور گفت: شرکت برق منطقه ای گیلان آمادگی لازم جهت توسعه همکاری های فی مابین را دارد و از آن حمایت و استقبال ویژه می کند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به مزیت های قانونی منطقه آزاد انزلی گفت: منطقه آزاد انزلی فرصت بسیار مطلوبی برای سرمایه گذاران است و سرمایه گذاران داخلی و خارجی از مزیت های قانونی بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در این منطقه برخوردارند.

وی افزود: با توجه به توسعه منطقه آزاد انزلی و رشد و پیشرفت خوب و سریع منطقه، شرکت برق منطقه ای گیلان نگاه و توجه ویژه ای به منطقه آزاد از نظر زیرساخت های برق دارد تا بستر و زیرساخت لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در این منطقه فراهم شود.

داراب زاده اضافه کرد: نمونه بارز آن، افتتاح و بهره برداری از نیروگاه ۲۵ مگاواتی کاسپین در منطقه آزاد انزلی برای تامین برق مصرفی این منطقه بود که کاری بسیار ارزشمند و ستودنی است.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: کمک به رشد و توسعه استان و منطقه آزاد انزلی از رسالت های مهم این شرکت است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و از سرمایه گذاران در استان و منطقه آزاد انزلی حمایت ویژه خواهد کرد تا بیش از پیش شاهد رشد و توسعه استان عزیزمان باشیم.

در این نشست فرهادی مدیرعامل سازمان با اشاره به لزوم تامین برق واحدهای تولیدی، به جذب سرمایه گذار در حوزه نیروگاه و تولید برق در منطقه آزاد انزلی اشاره و گفت: نیاز است با توجه به توسعه همه جانبه منطقه آزاد تجاری و صنعتی انزلی، میزان خدمات دهی در حوزه انرژی به ویژه در مجتمع بندری کاسپین و شهرک های صنعتی منطقه افزایش یابد.

گفتنی است در این دیدار که معاونین دو حوزه نیز حضور داشتند، در خصوص پیشنهادات همکاری تبادل نظر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 8 =