از پایش اجرای آیین‌نامه‌های وزارتی تا دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان

0 6

دو تن از کارشناسان نظارت بر درمان و اعتبار بخشی معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش های بهداشتی و درمانی شرق گیلان بازدید و در پایان با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کردند.

عصر کاسپین/ صبح امروز دو تن از کارشناسان نظارت بر درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف پایش اجرای آیین نامه های وزارتی در  بخش های بهداشتی و درمانی در استان گیلان حضور یافتند. 

 

دکتر خاکی و همچنین مهندس گودرزی در معیت دکتر میر فلاح، مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جریان  سفر به استان گیلان ابتدا در شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان حضور یافته و پس از آن  از بیمارستان‌خصوصی این شهرستان نیز بازدید کردند.

 

کارشناسان نظارت بر درمان و اعتبار بخشی معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدیدها بر حفظ و ارتقای ایمنی بیمار، نظارت بر اجرای فرایندها و آیین‌نامه‌های وزارتی و همچنین بخش های بستری تحت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان تأکید کردند.

 

این تیم نظارتی همچنین با دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز دیدار و ضمن تبریک انتصاب وی، ارزیابی و پایش های خود در این سفر یک روزه را تشریح و تبیین کردند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + نوزده =