افتتاح ایستگاه آتش‌ نشانی بلوار خرمشهر تا پایان امسال / افتتاح دو پارک تا ماه آینده 

0 10

سید امیر حسین علوی شهردار رشت در جلسه شورای معاونین از افتتاح ایستگاه آتش‌ نشانی بلوار خرمشهر تا پایان امسال، افتتاح دو پارک تا ماه آینده، تسریع در اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری، اجرای سامانه سرای ۱۰ و نوسازی ناوگان حمل و نقل خبر داد.

 

عصر کاسپین/ سید امیر حسین علوی شهردار رشت، عصر روز گذشته در جلسه شورای معاونین که با حضور معاونین شهردار و رؤسای سازمانهای شهرداری برگزار گردید، اظهار داشت: اکثر سازمانها در حوزه تحقق درآمدها عقب هستند که باید هر طور شده این نقیصه جبران شود.

 

شهردار رشت ضمن تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری، عنوان کرد: امیدوارم با تغییرات مدیریتی که انجام شده انجام برنامه‌ها و پروژه‌ها در شهرداری رشت سرعت بگیرد.

 

سید امیر حسین علوی با بیان اینکه به علت یکسری دلایل، فصل مساعد اجرای پروژه‌های عمرانی از دست رفته است اذعان کرد: در وضعیت موجود باید تلاش نماییم تا در جهت پیشبرد برنامه‌ها و پروژه‌های اولویت داری نظیر پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان، افتتاح ایستگاه آتش‌ نشانی بلوار خرمشهر تا پایان امسال، افتتاح دو پارک تا ماه آینده، اجرای سامانه سرای ۱۰، نوسازی ناوگان حمل و نقل و … در حد بضاعت از فرصت ها استفاده کنیم.

 

گفتنی است در این جلسه هر یک از روسای سازمانها به ارائه گزارش عملکرد سازمانهای مربوطه پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + 15 =