امضای تفاهمنامه همکاری با سازمان صمت گیلان

0 11

این تفاهم نامه بین دکتر تیمور پورحیدری مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان و دکتر علی باستی رییس پارک علم و فناوری گیلان و با موضوع توسعه همکاری های فی‌مابین به منظور ایجاد ارتباط موثر و فعال بین صنعت و حوزه فناوری و دانش بنیان و تامین شرایط فعال سازی امکانات، منابع سرمایه های علمی و فرهنگی با نگاه توسعه کارآفرینی و تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه امضاء شد.

عصر کاسپین/ هدف از انعقاد این تفاهمنامه، ایجاد همکاری بین صنعت و حوزه علمی فناوری استان، در جهت بسط و توسعه همکاری های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی برای ایجاد زیرساخت فناورانه در حوزه صنعت و معدن می‌باشد.

استفاده متقابل از امکانات و ظرفیت های آموزشی، پژوهش و فرهنگی طرفین و برگزاری دوره های کوتاه مدت آموزشی و برپایی رویدادهای فناورانه و بهره مندی از مشاوره های تخصصی در حوزه کارآفرینی از زمینه های مورد پیگیری در این تفاهم نامه است.

ارائه خدمات و مجوزهای لازم به واحدهای فناور و شرکت های مستقر در پارک علم وفناروی گیلان، از جمله پروانه تحقیق و توسعه، فنی و مهندسی و … جهت برخورداری این واحدها و همچنین هدایت واحدهای فناور به نیاز سنجی و رفع نیازهای صنایع و برگزاری رویدادهای فناورانه از تعهداتی است که در این تفاهم نامه برای طرفین پیش بینی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − یازده =