تفاهنمامه همکاری مرکز نوآوری و توسعه تعاون استان گیلان با پارک علم و فناروی گیلان

0 10

در راستای اهداف کمیته مشترک استانی با مشارکت پارک علم و فناوری گیلان و مرکز نوآوری و توسعه تعاون استان تفاهمنامه همکاری منعقد شد.

عصر کاسپین/ این تفاهم نامه با هدف ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت و فراهم نمودن بستر رشد و پرورش ایده‌های نو بر مبنای دانش و ایجاد بستر مناسب برای کارآفرینی، اشتغال و تجاری‌سازی محصولات تعاونی‌های نوبنیاد، پژوهشگران، محققان و دانشجویان در بخش تعاون؛ بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و پارک علم و فناوری گیلان منعقد شد.

توسعه همکاری‌ها و هم‌افزایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها، یکی از مهمترین رویکرد توسعه زیست بوم نوآوری در استان است. حمایت از تولید دانش‌بنیان از طریق اتصال ظرفیت‌های نیروی انسانی جویای کار با کاربست رویکرد و فرآیندهای نوین اشتراکی بین دستگاه‌ها اجرایی مهمترین عامل این فرآیند می باشد.

ایجاد شبکه محرک تولید دانش و محصولات دانش بنیان با راهبری مراکز نواوری و توسعه تعاون و همچنین شناسایی و اعلام طرح های دانش بنیان مستعد تعاونی، برای حمایت از این آنها و ایجاد زنجیره تعامل بین تعاونی های دانش بنیان در تجاری سازی و بازاریابی محصولات تعاونی ها از جمله برنامه هایی است که در این تفاهم نامه به اجرا درخواهد امد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =