دبیر اجرایی دومین کنفرانس علمی توسعه زیست بوم نوآوری کشور

0 18

دکتر علی باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان و دبیر اجرایی دومین کنفرانس انجمن علمی پارک های فناوری و سازمان های نواوری ایران اعلام کرد: دومیـن کنـفرانس ملی انجمن علمی پـارک‌های فنـاوری و سازمان‌های نـوآوری ایـران با عنـوان توسعه زیست بـوم نـوآوری، اجزا و فرآینـدها به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان در ۱۸ الی ۱۹ آبان ماه امسال در شهر رشت برگزار می شود.

عصر کاسپین/ ایشان به عنوان دبیر اجرایی این کنفرانس از همه کسانی که در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور در حال فعالیت هستند دعوت نمود و گفت: از همه علاقه‌مندانی که در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور در حال فعالیت هستند، کسانی که در سازمان‌های دولتی مثل پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و دانشگاه‌های کشور و یا مجموعه‌های خصوصی مانند صندوق‌های پژوهش و فناوری، صندوق‌های نوآوری، شتاب‌دهنده‌ها، کارخانه‌های نوآوری، مراکز نوآوری و کل اجزای سیستم نواوری کشور برای حضور در این گردهمایی و این کنفرانس دعوت می‌کنم.

وی در ادامه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به نشانی وبگاه انجمن stpia.ir مراجعه نمایند. و همچنین تمامی اطلاعات و اخبار کنفرانس، برنامه‌ها و زمانبدی رویدادها در این وبگاه قابل مشاهد می‌باشد.

دکتر باستی افزود: بعد از دوسال و شرایط کرونایی که ارتباط و شبکه‌سازی را به اجبار محدود کرده بود این کنفرانس فرصت خوبی است که اجزای زیست‌بوم نوآوری کشور کنار یکدیگر و در شهر زیبای رشت گردهم آیند تا بتوانند از تجربیات خود و هم‌افزایی و تبادل نظرات یکدیگر بهره‌مند گردند.

دبیر اجرایی دومین کنفرانس توسعه زیست بوم نوآوری درباره افراد متخصص و صاحبنظران دعوت شده در این گردهمایی گفت: سعی ما این است که در این کنفرانس افراد کلیدی و متخصصین کشور را دعوت نماییم تا در کنار یکدیگر با شبکه‌سازی و ارائه راهکارهای مناسب در ایجاد فرآیندهای توسعه زیست بوم نوآوری کشور تاثیرگذار باشند. در این کنفرانس مهمانانی از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم تحقیقات و فناوری، متخصصانی از صندوق نوآوری و شکوفایی کشور و صاحبان شرکت‌های نوآور و فناوری، سرمایه‌گذاران دعوت کردیم و علاوه بر آن پنل‌های مختلفی پیش بینی نمودیم تا افراد مطلع در حوزه فناوری و نوآوری در این پنل‌ها حضور یابند.

وی افزود : همه‌ی افرادی که در حوزه فناوری و نوآوری به‌صورت تجربی و یا علمی فعالیت دارند می‌توانند در قالب ارائه مقاله و یا بصورت حضوری در این کنفرانس حضور یابند و یا افرادی که تمایل ارائه مقاله خود بصورت سخنرانی را دارند، می‌توانند مطلب خود را از طریق وبگاه انجمن ارسال نمایند و پس از تایید کمیته ارزیابی می‌توانند به عنوان ارائه دهنده مقاله و سخنران در کنفرانس حضور یابند.

دکتر علی باستی در پایان ضمن دعوت مجدد از دست‌اندرکاران حوزه زیست بوم نوآوری کشور در این کنفرانس گفت: تمرکز ما در این کنفرانس بیشتر بر روی شبکه سازی اجزای مختلف زیست بوم نواوری و هم افزایی افراد مختلف این اکوسیستم است تا با شناخت علمی و دقیقتری بتوانیم در توسعه زیست بوم نوآوری و فناروی کشور گام مؤثری برداریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − یک =