در اولویت بودن فعال سازی معدود واحدهای راکد و رفع برخی ناهماهنگی در ارائه خدمات

0 2

پیرو بازدیدهای میدانی و جلسات کارشناسی، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست عیسی فرهادی رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان و با حضور اکبر سبحانی دادستان بندرانزلی، نمایندگان شرکت شهرکهای صنعتی گیلان و دادگستری استان و معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی و با موضوع فعال سازی واحد‌های راکد در شهرک های صنعتی منطقه برگزار شد.

عصر کاسپین/ رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در این نشست با تأکید بر اهمیت فعالیت تمامی بخش های سازمان به منظور رفع موانع تولید و فعال سازی کارخانه های راکد با همراهی دستگاه قضایی و دستگاه های اجرایی همکار باید در راستای افزایش ظرفیت های تولیدی و صادراتی و ایجاد اشتغال، گام بردارند چراکه اولویت نخست کشور رفع مسائل و تسهیل فضای کسب و کار و تولید است.

در این جلسه بعد از ارائه گزارش توسط اکبر نیازی عضو هیأت مدیره و مدیر حقوقی و امور قراردادها و وحید طالب پور معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان، اکبر سبحانی دادستان بندرانزلی نیز راهکارهای پیشنهادی در خصوص رفع مشکلات و حمایت های لازم جهت فعال سازی مجدد آنها ارائه نمودند.

همچنین در این جلسه مقرر گردید به صورت مرتب جلسات رفع موانع تولید برای ۱۷ واحد تولیدی-صنعتی راکد موجود در منطقه با حضور مالکین واحدها و دستگاه های قضایی و سازمان صنعت، معدن و تجارت و شهرک های صنعتی در سازمان تشکیل شود.

گفتنی است منطقه آزاد انزلی دارای ۱۶۰ واحد تولیدی می باشد و به دلیل استقبال سرمایه گذاران، مراحل احداث سومین شهرک صنعتی این منطقه که در پسکرانه مجتمع بندری کاسپین قرار دارد، آغاز شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 16 =