در نشست نماینده مجلس با شهردار رشت ، پیشرفت پروژه‌های پسماند مورد بررسی قرار گرفت

0 13

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس با سید امیر حسین علوی شهردار رشت، پیشرفت پروژه‌های پسماند را مورد بررسی قرار دادند.

 

عصر کاسپین/ سید امیر حسین علوی شهردار رشت در جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های پسماند که با حضور محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: نیمه دوم سال فصل بارندگی میباشد اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که بتوانیم پروژه‌های پسماند را به نتیجه مطلوب برسانیم.

 

شهردار رشت از سرعت گرفتن فرآیند اورهال شرکت کودآلی و ساخت سوله‌های جدید خبر داد و اذعان کرد: شرکت مربوطه سه ماه قبل برنده مناقصه شده بود و قراردادش را در همان زمان منعقد کرده بودیم که متاسفانه سه ماه از کار عقب افتاد، بنابراین در این بخش هم سعی میکنیم تا عقب ماندگیها را به گونه‌ای جبران نمائیم‌.

 

سید امیر حسین علوی با تاکید بر اینکه پروژه زباله سوز سراوان برای ادامه کار راه‌اندازی به تزریق اعتبارات نیاز دارد، یادآور شد: شهرداری رشت میتواند از اعتباراتی که در اختیار دارد به این پروژه تزریق کند تا کار شروع شود.

 

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نیز بیان داشت: پیگیر منابع و اعتبارات لازم به شهرداری رشت میباشم که با جذب این اعتبارات، بدون شک شاهد اتفاقات خوبی در راستای اجرای پروژه‌های پسماند خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =