رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛استان گیلان بیش از گذشته، نیازمند کار جهادی است

0 15

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست شورای معاونین دانشگاه با تأکید بر ارائه خدمات سلامت‌محور با روحیه جهادی، اظهار کرد: امروزه نظام سلامت استان گیلان بیش از گذشته، نیازمند کار جهادی و بی‌منت به مردم است.

عصر کاسپین/ دکتر حیدرعلی بالو- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز در نشست شورای معاونین دانشگاه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی با تأکید بر ارائه خدمات سلامت‌محور با روحیه جهادی، اظهار کرد: امروزه نظام سلامت استان گیلان بیش از گذشته، نیازمند کار جهادی و بی‌منت به مردم است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت کار و تلاش است، افزود: همه بخش‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید در خدمت به مردم و ذینفعان با یکدیگر رقابت کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، عزم و اراده قوی را مستلزم ارائه خدمت شایسته به جامعه ی هدف دانست و گفت: خدمت به مردم  نزد خداوند متعال بسیار با ارزش‌ است  و همه باید با عزمی راسخ و اراده‌ای محکم به جامعه خدمت کنیم.

دکتر بالو بر لزوم بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و استعدادها در جهت توسعه و پیشرفت امور سلامت گیلان تأکید کرد و افزود: باید با استفاده از توانمندی و استعدادهای موجود و همچنین با بهره‌گیری از توانمندی‌های برون‌سازمانی مسیر پیشرفت و اعتلای نظام سلامت استان را طی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − یک =