عیسی فرهادی تأکید کرد: توجه به دانش، تهذیب نفس و ورزش حرفه ای از اولویت های اصلی سازمان منطقه آزاد انزلی است

0 6

با حضور عیسی فرهادی مراسم اختتامیه آکادمی فوتبال آینده سازان برتر گلشن برگزار شد.

 

عصر کاسپین/ در این برنامه، مدیرعامل منطقه آزاد انزلی در آکادمی مدرسه فوتبال محلات گلشن، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: هفته دفاع مقدس تجدید میثاق با قهرمانان ملی ماست که با اندیشه مقاومت و پایداری و با الگو گرفتن از امام حسین (ع) در برابر ظلم و ستم در جهان ایستادگی کردند. شهدا و رزمندگانی که با خون خود فرهنگ ایثار و آزادگی را در میان ملت‌ها تحکیم بخشیدند.

فرهادی ضمن تأکید بر اهمیت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، تصریح کرد: امیدواریم خداوند به همه ما توفیق دهد که با عملکرد درست، جان فشانی و ایثارگری آنها را پاس بداریم و با حفظ حرمت پرچم مقدس ایران در جهت اهتزاز آن در دنیا تلاش کنیم.

فرهادی اضافه کرد: استان گیلان در جنگ تحمیلی ۸ هزار شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب کرده است که رشادت‌ها و موفقیت‌های بسیار درخشان در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس از خود بر جای گذاشتند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی همچنین ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و تلاش دانش آموزان جهت اعتلای تحصیل و کسب علم دانش اضافه کرد: باید همگی با تلاش خود در تحقق شعار سال و تاکید رهبر معظم انقلاب در ارتقای شاخص های دانش بنیان و نوآوریهای علمی در سطح منطقه، استان و به تبع آن کشور کمک کنیم. ضمن اینکه به تحصیل، تهذیب نفس و توسعه ورزش نیز توجه کنیم.

فرهادی افزود: خوشبختانه شهرستان انزلی از مناطق ورزش خیز و ورزش پرور کشور است و در فوتبال نیز ریشه‌ها و استعدادهای عمیقی در خود پرورش داده و شکوفا شده است. بنابراین با توجه به مسایل ورزش‌های پایه، می‌توان به تقویت استعدادهای کودکان و جوانان در رشته فوتبال پرداخت.

لازم به ذکر است در این مراسم اکبر نیازی عضو هیأت مدیره، معاونین، مدیران و مشاورین سازمان بهمراه مدیر اداره آموزش و پرورش و مدیران هیات فوتبال شهرستان بندرانزلی و اعضای شورای اسلامی و شورای ورزش روستای گلشن در این مراسم حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × دو =