موافقت سازمان مبنی بر احداث درمانگاه در شهرستان خمام در صورت تهیه زمین اهدایی دریافت شد

0 14

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در نشست با فرماندار شهرستان خمام داشت عنوان نمود، از مهمترین اهداف مدیریت درمان استان برخورداری و دسترسی راحتتر مردم خصوصا بیمه شدگان تامین اجتماعی به خدمات درمانی با کیفیت مطلوب است. در همین راستا تمام توان خود را برای احداث مراکز درمانی در شهرهای واجد شرایط بکار گرفته ایم.

عصر کاسپین/ در این نشست دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان استان گیلان، ضمن تشریح خدماتی که در مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی به عموم مردم و بیمه شدگان ارائه میشود اظهار داشت، از مهمترین اهداف مدیریت درمان استان برخورداری و دسترسی راحتتر مردم و بیمه شدگان تامین اجتماعی به خدمات درمانی با کیفیت این سازمان است.
دکتر ابراهیمی افزود، ازهمین رو با اقدامات و پیگیری هایی که توسط مجموعه مدیریت درمان استان صورت پذیرفت بحمدلله توانستیم موافقت سازمان را مبنی بر احداث درمانگاه در شهرستان خمام در صورت تهیه  زمین اهدایی دریافت نماییم، که امیدواریم با همت و کمک مسئولین و خیرین این شهر، محقق شود.
مهندس اسفندیارجوشن فرماندار شهرستان خمام ضمن تقدیر از تلاشهای مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در خدمت رسانی به مردم،خصوصا پیگیریهای موثر که منجربرای احداث درمانگاه در این شهرستان عنوان داشت، مجموعه فرمانداری این شهرستان در راستای تحقق این مهم و عام المنفعه، تمام ظرفیتهای موجود را بکار خواهد گرفت و تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا به یاری خداوند متعال، مردم منطقه از خدمات درمانی با کیفیت سازمان تامین اجتماعی برخوردار شوند  .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + نوزده =