آقازاده: پیشرفت های امروز ایران بیانگر اراده پولادین ملت و جوانان است

0 11

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت های امروز ایران اسلامی در عرصه های داخلی، منطقه ای و بین المللی بیانگر اراده پولادین ملت مسلمان و جوانان در بهره مندی از رهبری های داهیانه رهبر انقلاب با ترسیم نقشه راه و تحقق اهداف عالیه نظام در عرصه های مختلف است.

عصر کاسپین/ سیدعلی آقازاده دافساری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با ایستادگی ملت مسلمان ایران برای دفاع از انقلاب اسلامی دشمن نه تنها نتوانست کوچکترین خللی در اراده آنها ایجاد کند، بلکه موفقیت های اساسی کشور از جمله پیشرفت های همه جانبه علمی، فرهنگی، سیاسی، دفاعی و اقتصادی با اتکا به منابع داخلی زبانزد خاص و عام شد، به طوری که امروز ایران اسلامی به عنوان یکی از کشورهای مقتدر نوظهور و تعیین کننده در عرصه های امنیتی و سیاسی مطرح است و این نقش آفرینی در تحولات منطقه ای و فرامنطقه ای غیر قابل انکار است.

وی افزود: شاهد هستیم که جمهوری اسلامی با شناخت حیله های نظام سلطه در کنار ملت ها از منافع کشورهای تحت تجاوز نظامی دفاع کرد که ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی و انزوای این رژیم و همچنین خروج مفتضحانه آمریکا از افغانستان، عراق، لبنان و… بخشی از این موفقیت ها است. همچنین پیشرفت های امروز ایران اسلامی در عرصه های داخلی، منطقه ای و بین المللی بیانگر اراده پولادین ملت مسلمان و جوانان  در بهره مندی از رهبری های داهیانه رهبر انقلاب با ترسیم نقشه راه و تحقق اهداف عالیه نظام در عرصه های مختلف همچون رویکرد ملت ما در فضای حکمرانی، توجه ویژه به ارزش های دینی، مدیریت انقلابی، جوانگرایی، مبارزه با فساد و خدمتگزاری ایثارگرایانه به آحاد جامعه مشهود است که اکنون این ریل گذاری توسط مجلس انقلابی شورای اسلامی در عملکرد دولت انقلابی مشهود و از مبانی موثر گام دوم انقلاب است.

آقازاده دافساری در ادامه گفت: توجه ویژه به مولفه های موثر در توسعه کشور از جمله علوم دانش بنیان، قدرت دفاعی، علوم هسته ای صلح آمیز، علاقه کمّی و کیفی جوانان به آموختن دانش های مختلف و پیشرفته، توسعه صنعت هوا و فضا، کشاورزی و ده ها دستاورد علمی دیگر ایران اسلامی را به یکی از کشورهای پیشرفته و مقتدر تبدیل کرده است.

وی یادآور شد: آمریکا و نظام سلطه با وجود شکست های پی در پی از مهار و یا تغییر رفتار ایران اسلامی و حتی شکست های منطقه ای و جهانی منجر به افول، انزوای رژیم صهیونیستی، قدرت تعیین کننده حزب الله، شکست داعش در سوریه، شکست ائتلاف سعودی – آمریکایی در یمن و قدرت تعیین کننده و موقعیت ژئوپلیتیکی جمهوری اسلامی به دنبال بی ثبات سازی ایران اسلامی از طریق مزدوران داخلی و خارجی برآمد و به زعم باطل خود طراحی جنگ ترکیبی با محوریت جنگ شناختی به منظور اثرگذاری منفی بر افکار و ذهن های مردم برای ایجاد بحران و ناامنی سازی در کشور اقدام نمود که این برنامه های دشمن با همکاری عوامل نفوذ و ضد انقلاب به دنبال حادثه سازی برای ایجاد اقدامات هنجارشکنانه و چه بسا تخریبی در داخل برآمده که از جمله آن مربوط به حادثه خانم امینی است.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: تحلیل صحنه اغتشاش که بنای آن با جنگ روانی و ادعاهای واهی آغاز شد و منجر به خسارات بی شمار مادی و معنوی شد، می تواند هشدارهایی برای همه جریانات سیاسی که بعضا نظاره گر صحنه و چه بسا تحریک گر بودند و نقش عوامل نفوذ و ضد انقلاب برای ملت ما باشد که نشان از شیوه های دشمن برای ایجاد تردید در بین نیروهای درون انقلاب و در مقابل تشدید عوامل دشمن اعم از داخلی و خارجی برای ضربه زدن به نظام اسلامی و منافع ملی بوده است.

آقازاه یادآور شد: در اینجا با ایجاد فضاهای روانی و با بکارگیری تمامی رسانه های بیگانه به دنبال هدایت اغتشاش و آشوب و تخریب اموال عمومی  و در نهایت ایجاد زمینه های خشونت و درگیری های مختلف به منظور درگیر کردن نیروهای امنیتی و انتظامی و در مقابل کشته سازی ها و تشدید خشونت و حتی درگیری های مسلحانه در داخل کشور بودند که اگرچه از طریق عوامل نفوذ و فریب خوردگان مردم ما را دچار زحمت و متحمل خسارت کردند، اما در رسیدن به اهداف پلید ناکام ماندند.

وی اظهار کرد: باید از کلیه نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیجی و به ویژه مردم ولایتمدار ایران اسلامی که بار دیگر با حضور سرنوشت ساز خود در صحنه ها از رسیدن دشمن به اهداف پلید جلوگیری کردند، تقدیر و تشکر کرد.

نماینده مردم رشت در پایان به مسائل حوزه انتخابیه اش اشاره کرد و گفت: توجه ویژه به کشاورزی و تولید برنج، عرصه های زیست محیطی مثل جنگل، تالاب، دریا، رودخانه و… که سرمایه ها و میراث ملی ما هستند باید مورد توجه مسئولان قرار گیرند. همچنین وزارت صمت در رسیدگی به صنایع واگذارشده، نابود شده و شبکه های رانتی مرتبط رسیدگی جدی داشته باشد و وزارت راه و شهرسازی نیز در اتمام پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه و اتصال راه آهن رشت به آستارا و بندر کاسپین انزلی اهتمام به خرج دهد. موضوع پسماند و فاضلاب حوزه انتخابیه نیز از طریق وزارتخانه های کشور و نیرو پیگیری جدی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × چهار =